یکشنبه ۵ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۳
طرح کتابت قرآن کریم توسط کودکان و نوجوانان زنجانی انجام شد

زنجان- طرح کتابت قرآن کریم توسط اعضای کتابخانه‌های عمومی استان زنجان که از قشر نوجوانان و دانش‌آموزان بودند؛ انجام شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان؛ به مناسبت هفته کتاب و به منظور انس بیشتر با قرآن کریم، طرح سراسری «کتابت قرآن کریم» توسط ۱۳۵ عضو کودک و نوجوان کتابخانه‌های عمومی استان زنجان به میزبانی ۹ کتابخانه اجرا شد.

طرح «کتابت قرآن کریم» توسط اعضای کودک و نوجوان کتابخانه‌های عمومی به میزبانی کتابخانه‌های عمومی امام حسین (ع)، فرهنگ، علامه شیخ عبدالکریم زنجانی، ولیعصر، افق، فجر، امام علی (ع)، علامه طباطبایی و فردوسی اجرا شد.

استقبال زنجانی‌ها از سلسله جلسات شرح مثنوی

سلسله جلسات شرح قصه‌های مثنوی تحت عنوان «حکایت نی» با حضور قربان ولیئی (ادیب و استاد دانشگاه) روزهای پنجشنبه ساعت ۱۶ برگزار می‌شود و مورد استقبال پرشور مردم فهیم زنجان قرار گرفته است.

حضور عموم علاقه مندان در این جلسات بلامانع است و محل برگزاری این جلسات واقع در «پیاده راه سبزه میدان، کتابخانه حسینی، سالن اجتماعات مسجد جامع» است.

برگزاری نشست خوانش کتاب «ویولون زن روی پل؛ روایت سفری از ظلمت به نور»

نشست صمیمی خوانش کتاب «ویولون زن روی پل» با حضور خسرو باباخانی، نویسنده اثر و قربان ولیئی، ادیب و عضو هیئت علمی دانشگاه زنجان برگزار شد.

کتاب «ویولن‌زن روی پل» اثر خسرو باباخانی است و در ۲۲۴ صفحه توسط انتشارات جام جم به چاپ رسیده است؛ مولف فصل نخست را به خستگی و فصل آخر را به بهشت اختصاص داده است، فصل پانزدهم که عنوان کتاب از آن گرفته شده است، ویولن زن است.

طبق برنامه‌ریزی انجام شده حضور علاقه‌مندان؛ در این جلسات ادبی آزاد است و محل مراجعه برای هماهنگی حضور در این برنامه پیاده راه سبزه میدان، کتابخانه عمومی حسینی، سالن اجتماعات مسجد جامع زنجان است.

اجرای طرح شهید عجمیان در زنجان و برگزاری کلاس‌های قرآنی در روستاها

در قالب طرح شهمید عجمیان که با همکاری گروه‌های جهادی در حال فعال است؛ ۱۰۰ مدرسه بهسازی و رنگ آمیزی شده است.

همچنین در قالب این طرح دوره‌های آموزشی قرآن کریم برای ساکنین مناطق محروم برگزار و در نهایت بسته‌های تحصیلی بین دانش‌آموزان مناطق محروم هزینه شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط