پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۰
پیشنهادهای اهالی کتاب کودک و نوجوان برای خرید از نمایشگاه کتاب

چند فعال حوزه کودک و نوجوان به بهانه نمایشگاه کتاب تهران، عناوینی را برای خرید به کودکان و نوجوانان پیشنهاد داده‌اند که در این مطلب می‌توانید آن را مرور کنید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا): رویداد بزرگ نمایشگاه کتاب تهران ۱۴۰۳ نزدیک و نزدیک‌تر می‌شود. این رویداد فرهنگی بار دیگر علاقه‌مندان به کتاب را به جنب‌وجوش انداخته، آن‌ها را واداشته تا به سراغ تهیه فهرست خرید کتاب بروند یا برنامه‌ریزی کنند که چه روزهایی به مصلای امام خمینی (ره) بیایند و به غرفه ناشران موردعلاقه‌شان و دیگر ناشران سر بزنند. به بهانه برگزاری نمایشگاه کتاب امسال، طی روزهای گذشته به سراغ افراد فعال در حوزه کتاب کودک و نوجوان رفته و از آن‌ها عناوینی را برای پیشنهاد به مخاطبان کودک و نوجوان و علاقه‌مندان به کتاب کودک و نوجوان جویا شدیم؛ آن‌ها نیز چند کتاب را بنا به سلیقه، ضرورت و ویژگی‌های آثار به ما پیشنهاد دادند که همه آن‌ها را در این مطلب قرار دادیم تا در یک نگاه به پیشنهادها دسترسی داشته باشید.

برای دیدن این پیشنهادها به لینک‌هایی که در زیر آمده است مراجعه کنید.

- ۳ رمان نوجوان تألیفی پیشنهاد خرید هادی خورشاهیان از نمایشگاه

- ۶ کتاب پیشنهادی عبدالرحمان اونق برای خرید از نمایشگاه کتاب

- کتاب‌های محبوب مجری سابق برنامه‌های کودک تلویزیون

- ۳ کتاب پیشنهادی گیتی خامنه برای خرید از نمایشگاه کتاب تهران

- ۱۸ کتاب پیشنهادی تصویرگر کتاب کودک برای خرید از نمایشگاه کتاب

- ۲ مجموعه کتاب تألیفی پیشنهاد خرید سیداحمد میرزاده به نوجوانان

به گزارش ایبنا: نمایشگاه کتاب تهران ۱۴۰۳ با شعار «بخوانیم و بسازیم» ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت‌ماه در مصلای امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط