یکشنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۰
جشنواره ملی نشر دانشگاهی با بررسی ۵۲۰ اثر برگزار می‌شود

مدیرمسئول انجمن فرهنگی ناشران دانشگاهی از برگزاری آیین اختتامیه جشنواره ملی نشر دانشگاهی خبر داد و گفت: ۵۲۰ اثر تالیف و ترجمه به دبیرخانه چهارمین دوره انتخاب کتاب برگزیده دانشگاهی انجمن ارسال شد.

کاظم آرمان‌پور، مدیرمسئول انجمن فرهنگی ناشران دانشگاهی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، با اشاره به برگزاری آیین اختتامیه جشنواره ملی نشر دانشگاهی، گفت: در این مراسم که در آخرین روز هفته کتاب برگزار خواهد شد، کتاب‌های برگزیده دانشگاهی و ناشر پیشکسوت دانشگاهی معرفی خواهند شد.

وی با بیان اینکه امسال ۵۲۰ اثر تالیف و ترجمه به دبیرخانه چهارمین دوره انتخاب کتاب برگزیده دانشگاهی انجمن ارسال شد، افزود: در کمیته معرفی و انتخاب آثار برتر دانشگاهی، کتاب‌ها در ۶‌رده دیویی بررسی و ۱۱ کتاب دانشگاهی برگزیده شدند.

آرمان‌پور افزود: این جشنواره هر سال با هدف حمایت از تولید علم و انتشار آثار مؤثر در توسعه علمی کشور برگزار می‌شود و انتخاب کتاب‌های برگزیده در سال ۱۴۰۲ محدود به آثار منتشرشده شامل تالیفی و ترجمه در سال ۱۴۰۱ و در رشته‌های دانشگاهی اعم از علوم انسانی، علوم اجتماعی، علوم پایه، فنی و مهندسی، علوم پزشکی، علوم کشاورزی و دامی، هنر و معماری است.

آرمان‌پور با اشاره به بخش دیگر این مراسم، گفت: یک ناشر فعال دانشگاهی نیز در این مراسم معرفی خواهد شد؛ ناشری که در حوزه ترجمه فعال است و سال‌های زیادی تجربه دارد.

وی به بخش ناشر پیشکسوت اشاره و بیان کرد: همچنین در این مراسم از علی‌حسین سازمند، مدیر انتشارات «دانژه» به‌عنوان ناشر پیشکسوت دانشگاهی تجلیل خواهد شد.

به گزارش ایبنا؛ آیین اختتامیه جشنواره ملی نشر دانشگاهی سه‌َشنبه ۳۰ آبان‌ماه ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه در پر پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات برگزار خواهد شد.

جشنواره ملی نشر دانشگاهی با بررسی ۵۲۰ اثر برگزار می‌شود

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها