یکشنبه ۱۵ شهریور ۱۳۸۸ - ۱۰:۰۹
هنگام افطار نيايش کنيم و فلسفه را بچشيم

مدير انتشارات «او» از تخفيف 20 درصدي كتاب‌هاي اين انتشارات در ماه مبارك رمضان خبر داد و گفت: كتابي با نام «فلسفه را بچشيم» به تازگي توسط اين انتشارات منتشر شده است، در هنگام افطار نيايش كنيد و فلسفه را بچشيد.\

ترانه وفايي با بيان اين مطلب به خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا) گفت: كتاب‌هاي انتشارات او در زمينه فلسفه براي كودكان و نوجوانان و ادبيات منتشر مي‌شود و مي‌تواند راه‌گشايي براي گرايش نوجوانان به كتاب‌هاي فلسفي باشد.

وي به عناوين كتاب‌هاي منتشر شده به كوشش انتشارات او اشاره كرد و افزود: «داستان‌هاي فلسفي جهان»، كتاب «او»، «مجموعه فلسفه را بچشيم» با زير عنوان‌هاي استفاده از زمان و هدر دادنش و خجالت و غرور، «رتتوي»، «۱۰۱ دليل حسابي براي اين كه از بچه بودنمان خوشحال باشيم» و... از جمله كتاب‌هاي منتشر شده انتشارات اوست.

وفايي به كارت‌هاي بازي آموزشي نيز اشاره كرد و گفت: كارت‌هاي (تي پي) از جمله كارت‌هاي آموزش زبان انگليسي و فرانسه براي كودكان و نوجوانان است كه با نام‌هاي آموزش واژ‌هاي انگليسي، آموزش واژه‌هاي فرانسه، آموزش جملات انگليسي و آموزش جملات فرانسه منتشر شده است. كودكان و نوجوانان مي‌توانند به سهولت اين دو زبان را فرا بگيرند.

به گفته مدير انتشارات او، در ماه مبارك رمضان تخفيف 20 درصدي فروش كتاب‌هاي اين انتشارات آغاز شده و تا 25 اسفند 88 كارت‌هاي تخفيف اعتبار خواهد داشت. 

علاقه‌مندان مي‌توانند براي تهيه كارت تخفيف به شهرک قدس، بلوار پاک‌نژاد، پلاک 122 ساختمان پارسا، واحد 5 مراجعه كنند.

دكتر ترانه وفايي داراي دكتراي ادبيات تطبيقي از سوربن فرانسه، مدرس زبان فرانسه، استاد دانشگاه و مدير انتشارات «او» است. وي مبتكر كارت‌هاي بازي آموزشي زبان انگليسي و فرانسه است و كارگاه‌هايي را براي آموزش اين كارت‌ها براي مخاطبان كودك و نوجوان داير مي‌كند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط