سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۴
زنگ جادوی کتاب در کانون پرورش فکری مشگین‌شهر به صدا درآمد

اردبیل- با هدف معرفی کتاب‌های جدید طرح «زنگ جادودی کتاب» در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان مشگین شهر اجرا می‌شود.

لاله نصیری مربی مرکز شماره ۳ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مشگین‌شهر در این باره به خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در اردبیل گفت: برای اینکه کودکان با کتاب‌های جدیدی که در چرخه امانت قرارگرفته‌اند، آشنا شوند طرح «جادوی کتاب» برای اعضا این کانون اجرا می‌شود.

وی اظهار کرد: این فعالیت فرهنگی و آموزشی است که در نخستین مرحله با مشارکت اعضا کتاب قصه‌ی «دو کبوتر» نوشته نادر ابراهیمی از انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوانش و معرفی شد، و در ادامه از اعضا خواسته شد با چشمانی بسته و تمرکز در قصه، فضای موجود در داستان را متصور کرده و برای درک بهتر ماجرای کتاب، خود را به‌جای شخص اول داستان قرار دهند.

نصیری ادامه داد: پس از خوانش کتاب، کودکان احساس خود را از فضای داستان بیان و در مورد اثر بحث و گفتگو شد.

مربی مرکز سه کانون پرروش فکری کودکان و نوجوانان مشگین‌شهر از نمایش کتاب‌های جدید در مرکز به صورت نمایشگاهی خبر داد و افزود: برای آشنایی بیشتر اعضا با تازه‌های کتاب مرکز، فعالیت «جادوی کتاب» با شعار «ما همانیم که می‌خوانیم»، به‌صورت هفتگی اجرا می شود.

به گفته وی با توجه به نقش مؤثر کانون در غنی‌سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان می توانند با حضور در مرکز و شرکت در فعالیت‌های عمومی از کارگاه‌های تخصصی کانون و جلسات کتابخوانی بهرمند شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها