چهارشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۸۸ - ۱۳:۲۳
«کتاب‌شناسی اهل‌بیت(ع)» در راه انتشار

معرفي كتاب‌هايي كه درباره زندگانی ائمه اطهار(ع) تأليف شده‌اند، در ویرایش دوم «کتاب‌شناسی اهل‌بیت(ع)» به قلم ناصرالدین انصاری‌قمی از سوي موسسه بوستان كتاب منتشر مي‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالهادی اشرفی، مدیر تولید موسسه بوستان کتاب، ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: اين كتاب با توجه به ضرورت توجه و تعميق آشنايي جامعه اسلامي از افكار، اخلاق و رفتارهاي متعالي اهل‌بيت(ع) به معرفي برخي از كتاب‌هايي كه در اين زمينه تأليف شده‌اند، مي‌پردازد.

وي با بيان اين كه بررسی زندگانی درخشان ائمه اطهار(ع) موضوع ژرف و مورد نیازی است که عالمان و پژوهشگران از دیرباز به آن علاقه نشان داده‌اند و آثار فراوانی در این زمینه خلق کرده‌اند، گفت: از طريق مطالعه كتابشناسي‌ها می‌توان از نگاشته‌های نویسندگان درباره هریک از ائمه معصومین(ع) اطلاع یافت. بی‌تردید کتاب‌شناسی‌ها بهترین منبع در این زمینه به شمار مي‌روند. 

حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالهادی اشرفی تصريح كرد: اثر حاضر با عهده‌دارشدن رسالت شناساندن صحيح ويژگي‌هاي اخلاقي و رفتاري امامان معصوم(ع) کتاب‌هایی را که نویسندگان مختلف به زبان‌های عربی، فارسی، اردو و ترکی نوشته‌اند، به تفکیک معرفی و بررسي مي‌كند. 

چاپ اول «کتاب‌شناسی اهل‌بیت(ع)» از سوي موسسه بوستان كتاب در شمارگان 1500 نسخه، 568 صفحه، قطع وزیری و جلد سلفون به زودي روانه بازار نشر مي‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط