یکشنبه ۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۶
برگزیدگان جشنواره فانوس در لرستان معرفی شدند

لرستان - در دومین روز از هفته دفاع مقدس برگزیدگان هفتمین جشنواره فانوس در لرستان معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در خرم‌آباد، هفتمین جشنواره استانی «فانوس»، ویژه تولیدات هنری و سینمایی دفاع مقدس لرستان شامگاه شنبه با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.

محسن‌ مرادی، معاون هنری، سینمایی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان در این مراسم گفت: 150 اثر هنری در رشته هنرهای نمایشی، هنرهای تجسمی، موسیقی، سرود، آثار رادیویی، تلویزیونی و سینمایی به دبیرخانه هفتمین جشنواره فانوس در لرستان ارسال شد که از این تعداد 30 اثر به مرحله استانی راه یافت.

وی افزود: آثار ارسالی به جشنواره فانوس در بخش‌های هنرهای نمایشی، هنرهای تجسمی، فیلم و سریال، موسیقی و سرود، تولیدات رادیویی و بخش ویژه دانش‌آموزی، تئاتر خیابانی، نمایش‌نامه و در بخش هنرهای تجسمی در شاخه‌های عکس، نقاشی دیجیتال، نقاشی دستی، طراحی پوستر و بیلبورد مورد داوری قرار گرفت.

به گزارش ایبنا، هیئت داوران هفتمین جشنواره فانوس لرستان در بخش نمایشنامه‌نویسی، پژمان شاهوردی از بروجرد، ناهید گودرزی از الیگودرز و حجت‌الله خادمی‌فرد از دورود به‌ترتیب مقام‌های اول تا سوم را معرفی کردند.

سید حسام شریعتمداری، میثم کردی و حسین ایزدی هر سه نفر از بروجرد در بخش نمایش خیابانی مقام اول تا سوم را کسب کردند.

در بخش نمایش رادیویی، جلال قربانی از خرم‌آباد، در بخش پادکست، عزیز بابا‌نژاد از خرم‌آباد، در بخش عکس، محمدرضا پولادوند در بخش فیلم مستند و فرشته نصرتی در بخش پوستر مقام اول هفتمین جشنواره فانوس لرستان را کسب کردند.

امین هنامی در بخش نقاشی، علی امیدی‌راد در بخش فیلم داستانی، فرهاد پاک‌نیا در بخش نماهنگ، همگی از خرم‌آباد، ناهید گودرزی از الیگودرز در بخش پادکست، میثم پوریان از ازنا و حامد حائری از بروجرد (به‌طور مشترک) در بخش موسیقی مقام اول را کسب کردند.

در بخش موسیقی بی‌کلام، داوود رضایی مقام اول را به خود اختصاص داد و در بخش سرود نیز طاهر مرادی و امیرحسین ویسکرمی به‌ترتیب رتبه‌های اول و دوم را کسب کردند.

در بخش دانش‌آموزی، مهدیه علی‌شاهی از خرم‌آباد، مقام دوم بخش فیلم داستانی را به خود اختصاص داد و مسعود پورحمزه از خرم‌آباد در سرود، زهرا نعمت‌الهی از الیگودرز در نمایش، نازنین مصطفایی در بخش نقاشی و امیرحسین حسنوند از الشتر در بخش فیلم مقام اول را به خود اختصاص دادند.

در بخش نمایش صحنه‌ای، امیرمحمد حسنوند از خرم‌آباد، ناهید گودرزی از الیگودرز و آرش رضایی از ازنا را به‌ترتیب به‌عنوان مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها