چهارشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۱
اداره‌ فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کهک افتتاح شد

قم- با حضور مسئولین فرهنگی استان قم، اداره‌ فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کهک افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) در قم،محمد خامه‌یار مسئول امور شهرستان‌های اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم عنوان کرد: در راستای توسعه عدالت فرهنگی، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فعالیت خود را در شهرستان کهک آغاز کرد.

وی با بیان اینکه اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم خود را ملزم به ارائه خدمات به تمامی هم‌استانی‌ها می‌داند، تصریح کرد: ساختمان فعلی برای خدمات‌رسانی به اهالی کهک، اجاره و تجهیز شد، ضمن اینکه درخواست زمین در سایت اداری شهرستان کهک ثبت شده و با موافقت فرماندار و جذب اعتبار، ساختمان اداره ارشاد شهرستان در آینده راه‌اندازی خواهد شد.

خامه‌یار تصریح کرد: در حال حاضر از نیروهای محلی برای مدیریت و پیشبرد امور فرهنگی شهرستان‌ کهک استفاده خواهیم کرد.

وی افزود: جلسه‌های شورای فرهنگ عمومی در شهرستان کهک با حضور امام جمعه، فرماندار و مسئولان این دو شهرستان به‌طور منظم تشکیل ‌و مصوبات آن نیز پیگیری می‌شود.

مسئول امور شهرستان‌های اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم در پایان بر لزوم اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری در شهرستان کهک تأکید کرد و گفت: محفل شعر عاشورایی همزمان با ایام شهادت امام سجاد(ع) با حضور جمعی از شاعران آیینی قم و کهک در خانه تاریخی ملاصدرا برگزار شد و برگزاری چنین برنامه‌هایی از سوی اداره‌کل تداوم خواهد داشت. 

به گزارش ایبنا؛ ساختمان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کهک با حضور امیرعلی عموزاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین صبوری امام جمعه کهک، گلچین‌پور فرماندار کهک و جمعی دیگر از مسئولان افتتاح شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها