چهارشنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۷
برپایی نمایشگاه آثار تصویرگری عاشورایی در موزه ملی کودک کانون

به مناسبت فرا رسیدن ایام سوگواری سید و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین(ع) نمایشگاهی از منتخب آثار تصویرگری کتاب‌های کانون با موضوع داستان‌های عاشورایی، در موزه ملی هنر و ادبیات کودک کانون پرورش فکری برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، این نمایشگاه که با عنوان «تشنه‌لبان» برپا می‌شود، به مرور آثار و کتاب‌های تولیدشده در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با موضوع واقعه عاشورا می‌پردازد و دستاوردهای کانون طی سال‌های فعالیت خود درباره رویدادها، حوادث و معرفی شخصیت‌های تاریخی این ایام برای مخاطب کودک و نوجوان را به نمایش می‌گذارد.

بر همین اساس، ۳۰ فریم اصل اثر تصویرگری کتاب‌هایی همچون «تشنه‌لبان»، «جدایی»، «فصل خون و مهتاب»، «آسمان خون گریه کن»، «یک اسب و دو سوار»، «آن شب، آن سردار» و «تولد یک پروانه» به تصویرگری هاجر سلیمی‌نمین، عبدالله حاجیوند، پرویز حاصلی، سعید رزاقی، پرویز اقبالی، علی خدایی و عطیه مرکزی از جمله عنوان‌های منتخب در این نمایشگاه است.

علاقه‌مندان می‌توانند از چهارشنبه (۲۸ تیر) تا چهارشنبه (۲۲ شهریور) از شنبه تا چهارشنبه به نشانی خیابان دکتر فاطمی، خیابان حجاب، مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، طبقه منفی یک، موزه ملی هنر و ادبیات کودک کانون مراجعه کنند و برای بازدیدهای گروهی با شماره ۰۲۱۸۸۹۷۱۳۸۱ تماس بگیرند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها