سه‌شنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۶
فراخوان دریافت آثار نویسندگان نوقلم در حوزه ایثار و شهادت منتشر شد

ایلام-معاون فرهنگی‌آموزشی بنیاد شهید و امورایثارگران استان ایلام گفت: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، فراخوان دریافت آثار نویسندگان نوقلم منتشر و در میان جوامع هدف توزیع شده است.

کرم‌الله رشیدپور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایببنا) در ایلام، گفت: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، دومین فراخوان دریافت آثار نویسندگان نوقلم ویژه استان ایلام با هدف آشنایی با نویسندگان نوقلم و ایجاد انگیزه برای تولید آثار فاخر و ارزشمند توزیع و منتشر شده است.
 
وی ادامه داد: این فراخوان به همت معاونت فرهنگی‌ آموزشی و اداره اسناد، انتشارات و هنری بنیاد شهید و امورایثارگران استان برگزار می‌شود.
 
وی با اشاره شرایط عمومی شرکت کنندگان تصریح کرد: شرکت کنندگان ۱۵تا ۵۵ساله از شهرستان‌های استان ایلام می‌توانند با ارائه آثار در این فراخوان شرکت کنند.
 
وی درخصوص ویژگی آثار ادامه داد: آثار ارسالی ضمن داشتن ارزش‌های ادبی و هنری، بایستی در قالب‌های داستان کوتاه و بلند، خاطره، زندگی نامه، فیلم‌نامه، دل‌نوشته و یادداشت‌ها و متن پیاده‌سازی مصاحبه‌ مرتبط با حوزه ایثار و شهادت باشد.

معاون فرهنگی آموزشی اداره‌کل بنیاد شهید و امورایثارگران استان گفت: تکمیل و ارسال فرم اطلاعات فردی و سوابق نویسندگی، تایپ آثار به صورت فایل word یا pdf با قلم B Nazanin در اندازه ۱۴همراه با مشخصات صاحب اثر ضروری است.
 
وی آخرین مهلت ارسال آثار را سی‌ام تیرماه 1402 اعلام کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها