یکشنبه ۲۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۳
تفاهم‌نامه فرهنگی و قرآنی بین بنیاد شهید و ستاد فهمای خوزستان منعقد شد

خوزستان- تفاهم‌نامه همکاری بین بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان و ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان به منظور مشارکت در اجرای برنامه‌های فرهنگی و قرآنی منعقد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در اهواز، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان صبح یکشنبه در دیدار با معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان بر استفاده از ظرفیت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان برای بهره‌مندی خانواده‌های شاهد و ایثارگر تأکید کرد و اظهار داشت: با انعقاد تفاهم‌نامه میان بنیاد شهید و امور ایثارگران می‌توان از امکانات هر دو نهاد به منظور بهره‌مندی نوجوانان و جوانان و خانواده‌های شاهد و ایثارگر استفاده کرد.
 
حجت‌الاسلام قاسم سمیری افزود: خانواده‌های شاهد و ایثارگر می‌توانند با حضور در مساجد علاوه بر کمک به ترویج ایثار و شهادت، هم به عضویت کانون‌های مساجد در بیایند و هم از امکانات و آموزش‌های مختلفی که در این مراکز ارائه می‌شود، بهره ببرند.

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان در این نشست گفت:با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر استفاده از زبان هنر، بنیاد شهید و امور ایثارگران یکی از اولویت‌های خود در سال جاری را فعالیت در حوزه فرهنگی و هنری قرار داده است.
 
نادر جلالی اضافه کرد: در این راستا اقدام به فعالیت در حوزه‌های هنری از هنرهای تجسمی تا تئاتر، سینما، سرود، خطاطی، نقاشی و ... کرده‌ایم تا بتوانیم با زبان هنر ظرفیت‌ها و فرهنگ ایثار و شهادت است را معرفی کنیم.
 
وی یادآور شد: در این جلسه نیز قرار است در قالب تفاهم‌نامه، با معرفی خانواده‌های شاهد و ایثارگر به کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، از ظرفیت‌های این کانون‌ها در بحث آموزش‌های قرآنی، فعالیت‌های فرهنگی و هنری و ... بهره‌مند شویم و کانون‌ها نیز از ظرفیت‌های بنیاد شهید از جمله فضاهای آموزشی و ورزشی استفاده کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها