چهارشنبه ۷ تیر ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۲
دوره آموزشی «تئاتر شبستان» برگزار می‌شود

زنجان- مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان گفت: دوره آموزشی «تئاتر شبستان» ویژه اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان برگزار می‌شود.

محسن اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان گفت: با توجه به آغاز فصل تابستان و کلاس‌های تابستانی برنامه‌های مختلفی از سوی کانون‌های مساجد در حال اجراست.

وی با اشاره به اینکه همه قریب به 400 کانون فرهنگی هنری و هنری مساجد میزبان اعضا در برنامه‌های تابستانی هستند، اضافه کرد: تلاش می‌شود در این برنامه‌ها آموزش مهارت‌های مختلف در دستور کار باشد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان از برگزاری طرح اوقات فراغت «مسجد، کانون نشاط» در زنجان خبر داد و گفت: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد به عنوان مجری طرح اوقات فراغت می‌توانند کلاس‌های تابستانی خود را از طریق سامانه بچه های مسجد بارگذاری کنند.

اسلامی افزود: از جمله کلاس‌های تابستانی کانون‌های مساجد برگزاری دوره آموزشی تئاتر، سرود، شعر و داستان نویسی، نویسندگی و ... است.

وی در ادامه از برگزاری دوره آموزشی «تئاتر شبستان» هم خبر داد و گفت: این دوره ویژه اعضای ۱۴ تا ۳۰ساله کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در رشته‌های بازیگری، کارگردانی تئاتر، نمایش نامه نویسی و تئاتر کاغذی برگزار می‌شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان با اشاره به حضور 80 نفر از فعالان هنری کانون‌های مساجد در این دوره افزود: در این دوره از اساتید برجسته و هنرمندان شاخص کشوری در رشته‌های بازیگری، کارگردانی تئاتر، نمایش نامه نویسی و تئاتر کاغذی هنرجویان را همراهی خواهند کرد.

وی گفت: این کارگاه آموزشی با تدریس «سید حسین فدایی» در رشته نمایشنامه‌نویسی، «حسین عالم بخش» در رشته کارگردانی، «فرهاد بشارتی و ابوالفضل همراه» در رشته بازیگری پسران، «آرزو افشار و مریم کاظمی» در رشته بازیگری دختران و «ساغر لطفی‌نژاد» برگزار می‌شود.

اسلامی تصریح کرد: این دوره در روزهای سه شنبه و چهارشنبه 13 و 14 تیرماه در مجتمع آموزشی امام صادق(ع) سه راه زنجان برگزار می‌شود.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها