شنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۷
رفع مشکلات فنی نمایشگاه کتاب انگیزه مشارکت را بالا می‌برد

مدیر نشر ویانا با اشاره به سابقه شرکت در7 دوره نمایشگاه کتاب، برخی ضعف های فنی را عامل کاهش انگیزه مشارکت ناشرین در این رویداد ملی دانست و گفت: رفع این موانع، کتاب انگیزه مشارکت را بالا می‌برد.

نسیم عابدی درگفتگو با خبرنگار خبرگزاری‌کتاب ایران(ایبنا) درکرج افزود: از سال 1392 که انتشارات آوای ویانا فعالیت خود را آغاز کرده است، با چاپ300عنوان‌کتاب درحوزه‌های عمومی، مذهبی، دانشگاهی، آموزش‌زبان وکودک تلاش کردیم با وجود همه مشکلاتی‌که وجود دارد فعالیت مستمر داشته و در نمایشگاه کتاب نیزحضور فعال داشته باشیم.

وی با  اشاره به نمایشگاه کتاب 1402 خاطر نشان کرد: از سال 1394 تا 1400 در نمایشگاه حضور فعال داشتم اگرچه نمی‌توانم با اطمینان بگویم کدام سال با قدرت و تاثیرگذاری بیشتری برگزار شده است، اما سال گذشته ضعیف‌ترین نمایشگاه را تجربه کردیم.

خانم عابدی افزود: اگرچه نمایشگاه هردوره ضعف‌هایی داشته است، اما فقدان برنامه‌ریزی به ویژه در بخش فیزیکی و انتخاب نیروهایی که به طور مستقیم با ناشران در ارتباط بودند منجر به بروز مشکلاتی شد.

وی همچنین جمع‌آوری بخش کتاب کودک را، تنها چند روز پس از آغاز نمایشگاه، آن هم بدون برنامه‌ريزي و اعلام قبلی از نقاط ضعف نمایشگاه سال گذشته دانست.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها