چهارشنبه ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۶
تعطیلی کتابفروشی «بچه‌های کتاب» پیگیری می‌شود

معاون فرهنگی مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس از پیگیری موضوع تعطیلی کتابفروشی «بچه‌های کتاب» در شیراز و تلاش برای جلوگیری از این اتفاق خبر داد.

مهدی امیدبخش در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در فارس، در واکنش به گفته‌های مسعود منوچهری که خبر تعطیلی کتابفروشی «بچه‌های کتاب» را به این رسانه اعلام کرده بود، گفت: مدیر این کتابفروشی عنوان کرده که درخواست ملاقات با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس را داده و پاسخی دریافت نکرده است. معمولا آقای سهرابی برای موارد اینچنینی یا بسیاری از موارد که مربوط به مشکلات اصحاب فرهنگ و هنر می‌شود، با سعه صدر هم گوش می‌کند و هم وقت می‌گذارد و تلاش می‌کند بتواند مشکل را حل کند.
 
وی در عین حال، عنوان کرد: اتفاقا در سال جاری در مورد مشکلات کتابفروشی‌ها با مرکز تا آنجا که توانستیم مکاتبه کردیم. هرچند کتابفروشی‌ها زیرمجموعه فرهنگ و ارشاد اسلامی محسوب نمی‌شوند اما در عین حال نسبت به تعطیلی کتابفروشی‌ها نگران هستیم و پیگیری کردیم که کتابفروشی تعطیل نشود.
 
معاون فرهنگی مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس از حمایت از کتابفروشی‌ها خبر داد و افزود: حتما ما به دنبال رفع مشکلات کتابفروشی‌ها هستیم.
 
یادآور می‌شود، مسعود منوچهری مدیر «بچه‌های کتاب» امروز چهارشنبه 13 مردادماه در گفت‌وگو با ایبنا از تعطیلی این کتابفروشی به دلیل ناتوانی در تامین هزینه‌های اجاره‌بها و عدم حمایت‌های دولتی خبر داده بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط