چهارشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۳
کتاب‌فروشی«هوپا» شعبه قبا افتتاح شد

کتاب‌فروشی «هوپا» چهارشنبه(19 آذرماه)در میدان قبا با 9 هزار جلد کتاب در فرهنگسرای رسانه افتتاح شد.

به‌گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، آیین افتتاح کتاب‌فروشی «هوپا» شعبه قبا امروز چهارشنبه(19 آذرماه) با حضور سید‌علیرضا فاطمیان‌پور، معاون فرهنگی سازمان فرهنگی- هنری شهرداری تهران؛ سعید صدراییان،، مدیرکل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل سازمان فرهنگی-هنری شهرداری تهران؛ حسین صفری، معاون اقتصاد و فرهنگ موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران؛ رجبعلی سالاریان، مدیر روابط‌عمومی موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران؛ مهدی محمدی، رئیس فرهنگسرای رسانه؛ حمید نورشمسی و محمدجواد شاه‌قلی مدیران کتاب‌فروشی هوپا برگزار شد.
 


حمید نورشمسی، مدیر کتاب‌فروشی هوپا، با اشاره به اینکه متراژ کتاب‌فروشی  200 متر است، بیان کرد: 9 هزار جلد کتاب در همه موضوعات، برای گروه‌‌های سنی مختلف، چیدمان شده‌است. کنار کتاب، کالاهای فرهنگی دیگری از‌جمله اسباب‌بازی، بازی‌های فکری، اکسسواری و لوازم‌التحریر با تاکید بر تولیدات ایرانی در این کتاب‌فروشی عرضه شده‌است.
 
وی درباره ایده ایجاد گالری «‌قبا» در کتاب‌فروشی هوپا و حمایت از تصویرگران ایرانی عنوان کرد: گالری قبا، امکانی است برای هنرمندان ایرانی‌ تا بتوانند آثار خود را از تولید به مصرف در این مکان عرضه کنند. نخستین نمایشگاه نیز، نمایشگاه منتخب تصویرگران کودک و نوجوان است که هفت اثر از هفت تصویرگر خوب کشور، در این نمایشگاه به‌مدت دو ماه عرضه شده‌است.  بعد از فروش آثار و پرداخت عواید آن به هنرمند صاحب اثر، آثار جدید پس از دوماه جایگزین خواهد شد.
 
به گفته مدیر کتاب‌فروشی هوپا، کتاب‌های کتاب‌فروشی به‌صورت موضوعی در حوزه بزرگسال و به‌صورت تقسیم‌بندی سنی در حوزه کودک و نوجوان چیدمان شده‌است.
  

محمدجواد شاه‌قلی، مدیر دیگر این کتاب‌فروشی بیان کرد: این کتا‌بفروشی، چهارمین شعبه کتاب‌فروشی «هوپا»، شعبه قبا است که بخش‌های مختلف کالاهای فرهنگی را با جامعیت برای علاقه‌مندان عرضه کرده‌است.
 
شاه‌قلی درباره فعالیت‌های فرهنگی جنبی هوپا گفت: با‌توجه به شیوع کرونا و ممنوعیت برپایی اجتماعات، فعالیت‌های فرهنگی جنبی کتاب‌فروشی هوپا همچون رونمایی از کتاب، جلسات و نشست‌های آموزشی کتابخوانی، پیشنهاد معرفی کتاب و... از هفته آینده به‌صورت آنلاین و مجازی از طریق پلت‌فرم اینستاگرام، برگزار خواهد شد؛ همچنین در فضای باز روبه‌روی کتاب‌فروشی،‌ نشست‌های کتاب‌محوری با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و در فضای باز برگزار برپا خواهد شد. 
 

وی ادامه داد: در بخش فروش کتاب و دیگر محصولات فرهنگی، کتاب‌فروشی هوپا، فروش مجازی را برای همه محصولات با درصدی تخفیف درنظر گرفته‌است تا مردم در خانه بمانند و کالاهای خود را تلفنی و آنلاین سفارش بدهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها