شنبه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۶:۱۲
اشاعه سادگي در «دوست‌داشتن شمردن نمي‌خواهد»

شاهنده سبحاني، سراینده مجموعه شعر «دوست‌داشتن شمردن نمي‌خواهد» هدفش را از انتشار دل‌نوشته‌هايش ترويج و اشاعه سادگي در روابط‌ میان آدم‌های امروز دانست. این کتاب به تازگی راهی بازار کتاب شده است.-

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا)، سبحاني گفت: دوست دارم كه ساده شعر بگويم و مخاطبان ساده‌اي داشته باشم، براي من سادگي نشانه‌اي از پاكي روح و صفاي باطن است. 

وي افزود: احساس مي‌كنم كه ترويج سادگي يك ضرورت براي روابط‌هاي بين فردي است و به همين دليل با اشعارم سعي كردم كه به‌دور از پيچيدگي‌ها شعر بگويم.
 
سبحاني اظهار كرد: در گذشته سعي مي‌كردم  نظر اديبان حرفه‌اي را به اشعار و گفته‌هايم جلب كنم اما اكنون نظر حرفه‌اي‌هاي ادبيات ديگر برايم اهميت چنداني ندارد و ترجيح مي‌دهم كه با مخاطبان معمولي سر و كار داشته باشم. 

اين شاعر گفت: به اعتقاد من شاعر بخش‌هاي ناپيداي زندگي را مي‌كاود و با شعرهايش آن‌ها ‌را نمايان مي‌كند و به اين ترتيب وظيفه شاعر همراهي جانانه و پر از احساس با مخاطبان اشعارش است.

مجموعه اشعار«دوست‌داشتن شمردن نمي‌خواهد» در 61 صفحه و با شمارگان 800 جلد از سوي نشر فرهنگ ايليا منتشر شده است. اين مجموعه اشعار نخستين اثر سبحاني است كه به چاپ رسيده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط