یکشنبه ۱ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۲
نگاه تازه شعر در راه نمایشگاه است

داریوش معمار، دبیر مجموعه نگاه تازه شعر در انتشارات نگاه از چاپ هفت دفتر شعر جدید این مجموعه در نمایشگاه کتاب تهران خبر داد.-

معمار به خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، گفت: در انتشارات نگاه و در بخش نگاه تازه شعر، هفت عنوان جدید شعر در دست انتشار داریم که مجموعه شعرهایی از فریبرز رییس‌دانا، علی‌اکبر گودرزی‌طائمه، اسماعیل یوردشاهیان، هرمز علیپور، بکتاش آبتین، داود ملک‌زاده و واهه آرمن هستند. این هفت عنوان به احتمال زیاد به بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران می‌رسد. 

وی افزود: همچنین مجوز انتشار دفترهای شعری از علیرضا آبیز، مریم فتحی، حسن مولایی، علی الفتی و پوریا سوری نیز اخذ شده و این مجموعه شعرها نیز تا مهر امسال منتشر می‌شوند. 

دبیر مجموعه نگاه تازه شعر همچنین با اشاره به قراردادهای جدید این بخش برای انتشار آثار جدید گفت: با آقایان علیرضا پنجه‌ای، ابراهیم عادل‌نیا که برنده جایزه شاعران خبرنگار، بدون کتاب‌ شده است، و میثم ریاحی، قرارداد انتشار بستیم و به زودی برای دریافت مجوز دفترهای شعر این شاعران نیز اقدام خواهیم کرد. 

معمار در پایان گفت: پنج عنوان جدید هم در خرداد می‌پذیریم که در همان زمان اسامی آن‌ها را اعلام خواهیم کرد. 

مجموعه نگاه تازه شعر با دبیری داریوش معمار از سال 1389 در انتشارات نگاه آغاز به کار کرد و تاکنون از این مجموعه آثاری چون «چند رضايی» سروده رضا حيرانی، «و تن فروشی نيست» سروده فرياد شيری، «دختر خوبی كه شاعر است» سروده سپيده جديری و «امپرسيون بيرون غار» سروده شهين خسروی نژاد، منتشر شده‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها