یکشنبه ۱ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۵
پیش‌بینی ناشر «فقه و زندگی» از استقبال این کتاب در نمایشگاه

مدیرمسوول نشر نورالسجاد(ع) در استان قم گفت: با بیش از 34 عنوان کتاب در بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شرکت خواهیم کرد. پیش‌بینی می‌شود مجموعه «فقه و زندگی» با استقبال خوب مخاطبان روبه‌رو شود.-

محمد جلال‌وند در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، بیان کرد: تاکنون 20 جلد از مجموعه «فقه و زندگی» با نظارت حجت‌الاسلام فلاح‌زاده روانه بازار شده که تنها 13 جلد آن در بازار کتاب موجود است. البته سایر مجلدهای این مجموعه در حال نگارش‌اند و انتشار این مجموعه ادامه دارد.
 
وی با بیان این‌که کتاب «راز حجاب» از دیگر آثار پرطرفدار این نشر به شمار می‌آید، ادامه داد: کتاب‌های «راهنمای سعادت و خوشبختی» و «نقش خانواده در کاهش جرایم» را هم برای نخستین بار در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عرضه خواهیم کرد.

مدیرمسوول نشر نورالسجاد(ع) گفت: کتاب «راهنمای سعادت و خوشبختی» را عبدالله صالحی ویژه نوجوانان و بزرگسالان به رشته تحریر درآورده است. محتوای این اثر به ارایه احادیث از ائمه اطهار(ع) درباره راه‌های رسیدن به خوشبختی اشاره دارد و در پایان هر فصل بخشی به عنوان یادداشت طراحی شده است. نخستین چاپ کتاب‌های «راهنمای سعادت و خوشبختی» با شمارگان دو هزار نسخه، در 480 صفحه و به بهای 45 هزار ريال منتشر و در نمایشگاه تهران ارایه خواهد شد.

جلال‌وند درباره کتاب «نقش خانواده در کاهش جرایم» هم عنوان کرد: این کتاب در سه فصل به قلم سیدسیف‌الله نحوی تالیف شده است و به تشریح نقش خانواده در پیشگیری از وقوع جرایم اجتماعی می‌پردازد.

وی ادامه داد: نخستین چاپ کتاب «نقش خانواده در کاهش جرایم» را با شمارگان دو هزار نسخه، در 168 صفحه و به بهای 26 هزار ريال در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عرضه خواهیم کرد.

بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از 11 تا 21 اردیبهشت ماه در مصلای امام خمینی(ره) برپاست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط