یکشنبه ۱ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۲
«سبک زندگی بر اساس آموزه‌های اسلامی» خواندنی می‌شود

مسوول رسانه و مخاطبان انتشارات مرکز پژوهش‌های اسلامی صدا و سیما در استان قم از انتشار کتاب «سبک زندگی بر اساس آموزه‌های اسلامی(با رویکردی رسانه‌ای)» به قلم حمید قانع خبر داد.-

حسین قربان‌تقی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، بیان کرد: این اثر با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری، در قالب مجموعه‌ای از الگوهای نظامند رفتاری به رشته تحریر درآمده است.

وی ادامه داد: کتاب «سبک زندگی بر اساس آموزه‌های اسلامی(با رویکردی رسانه‌ای)» در پنج فصل به تشریح مطالبی با عنوان‌های کلیات، نگرش در سبک زندگی اسلامی، ارزش و گرایش در سبک زندگی اسلامی، کنش در سبک زندگی اسلامی، آسیب‌شناسی الگوهای موجود در سبک زندگی و نقش رسانه در ترویج سبگ زندگی اسلامی پرداخته می‌شود.

مسوول رسانه و مخاطبان انتشارات مرکز پژوهش‌های اسلامی صدا و سیما با بیان این‌که زبان نگارش این کتاب ساده و روان است، گفت: مخاطبان این نوشتار برنامه‌سازان رسانه ملی و علاقه‌مندان به این حوزه‌اند.
قربان‌تقی اظهار کرد: نخستین جلد کتاب «سبک زندگی بر اساس آموزه‌های اسلامی(با رویکردی رسانه‌ای)» با شمارگان یک هزار و 200 نسخه، در 246 صفحه و به بهای 74 هزار ريال تا هفته آینده منتشر خواهد شد.

وی در ادامه از حضور انتشارات مرکز پژوهش‌های اسلامی صدا و سیمای استان قم در بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خبر داد و گفت: هنوز تعداد عنوان‌ها و آثار این انتشارات برای شرکت در نمایشگاه کتاب تهران قطعی نشده است.

بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از 11 تا 21 اردبیهشت ماه در مصلای امام خمینی(ره) برپاست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط