یکشنبه ۱ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۰
اسراء از 6 کتاب رونمایی می‌کند

مسوول اطلاع‌رسانی انتشارات اسراء در استان قم گفت: در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با 150 عنوان کتاب شرکت و از شش اثر جدید رونمایی می‌کنیم.-

مهدی حسین‌تبار در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، اظهار کرد: در نمایشگاه کتاب امسال از کتاب‌های «حوزه روحانیت»، «عمل عرفانی»، «کوثر کربلا»، جلدهای 27 و 28 مجموعه «تسنیم» و «ادب، ثنای مقربان» رونمایی خواهیم کرد.

وی با بیان این‌که در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با 150 اثر مکتوب و یکصد نرم‌افزار حاضر می‌شویم، ادامه داد: محتوای نرم‌افزارهایی که عرضه می‌کنیم، دربرگیرنده مطالب کتاب‌های این انتشارات در قالب لوح فشرده است.

مسوول اطلاع‌رسانی انتشارات اسراء بیان کرد: در این نمایشگاه جلد هشتم مجموعه «ادب، ثنای مقربان» را که به شرح جامع کبیره توجه دارد، برای نخستین‌بار در پنج هزار نسخه عرضه می‌کنیم. همچنین درصددیم نود و نهمین دوره چاپ کتاب «مفاتیح‌الحیاه» را هم برای مخاطبان این کتاب آماده و ارایه کنیم.

وی با اشاره به این‌که تمامی آثار این انتشارات در قالب تفسیر، عرفان، کلام، فقه و علوم‌ اجتماعی‌اند، گفت: محتوای مجموعه «تسنیم» به تفسیر ترتیبی آیات قرآن توجه دارد که تاکنون 26 جلد نخست آن روانه بازار کتاب شده است و در این نمایشگاه جلدهای 27 و 28 این مجموعه را ارایه خواهیم کرد. ‌

حسین‌تبار درباره نحوه برپایی نمایشگاه کتاب تهران گفت: نمایشگاه فرانکفورت می‌تواند الگوی مناسبی برای برگزاری نمایشگاه‌های کتاب در ایران باشد، چرا که غرفه ناشران از چند ماه پیش جانمایی می‌شوند و ناشر بر اساس فضای موجود، آثار خود را گردآوری می‌کند و در نتیجه، از آمادگی خوبی در ارایه محصولات به مخاطبان برخوردار می‌شود. به نظر می‌رسد اگر مسوولان برپایی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران غرفه‌ ناشران را زودتر تحویل دهند، نحوه چینش آثار و ساماندهی آن‌ها بسیار مطلوب خواهد شد.

بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از 11 تا 21 اردیبهشت‌ماه در مصلای امام خمینی(ره) برپا می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط