یکشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۰:۴۱
دومین جلد کتاب «امیر سرافراز» تا پایان سال منتشر می‌شود

دومین جلد از کتاب «امیر سرافراز» که دربرگیرنده مجموعه خاطرات همرزمان شهید صیاد شیرازی درباره اوست را انتشارات پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس تا پایان سال جاری روانه بازار نشر خواهد کرد.-

مدیر روابط عمومی پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس به خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، درباره جلد دوم کتاب «امیر سرافراز» توضیح داد: این کتاب حاصل سه جلسه هم‌اندیشی است که با مشارکت برخی همرزمان شهید سپهبد علی صیاد شیرازی در سه سازمان و نهاد ارتش جمهوری اسلامی ایران، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج مستضعفین برگزار شد.

عبد‌الرضا خدادادی افزود: در سال جاری (1391) پنج جلسه هم‌اندیشی و خاطره‌گویی برگزار شده و این کتاب محتوای سه جلسه برگزار شده در این زمینه را در بر می‌گیرد. 

وی دومین جلد از کتاب «امیر سرافراز» را ادامه ویژه‌نامه‌ای با همین نام که سال گذشته (1389) منتشر شده، معرفی کرد و گفت: جلد نخست «امیر سرافراز» شامل زندگینامه و برخی از خاطرات و مصاحبه‌ها درباره شخصیت و مقام نظامی شهید صیاد شیرازی بود.

مدیر روابط عمومی پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس افزود: دومین جلد از این کتاب هم علاوه بر خاطراتی درباره شهید صیاد شیرازی دو مصاحبه مفصل و اختصاصی با سردار یحیی رحیم‌صفوی و امیر سرتیپ سید حسام هاشمی دارد. 

وی در پایان گفت: دومین جلد از کتاب «امیر سرافراز» تا پایان سال جاری منتشر می‌شود و قرار است در همایشی که به مناسبت سالروز شهادت شهید صیاد شیرازی (21 فروردین‌ماه 92) برگزار خواهد شد، از آن رونمایی شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط