پنجشنبه ۶ مهر ۱۳۹۱ - ۱۳:۱۲
نجومیان «جریان‌های ادبی-هنری» را بررسی می‌کند

نخستین نشست از سلسله نشست‌های «جریان‌های ادبی-هنری» با حضور امیرعلی نجومیان، شنبه،هشتم مهر در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود._

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی مدیریت فرهنگی هنری منطقه سه و فرهنگسرای ارسباران، نشست «جریان‌های ادبی- هنری» با هدف آشنایی با مکاتب و سبک‌های ادبی-هنری و همچنین برای افزایش سواد ادبی-هنری مخاطبان باشگاه کتاب تهران برگزار می‌شود.

امیرعلی نجومیان متولد 1343 در مشهد، نویسنده، نظریه‌پرداز، مترجم و دانشیار ادبیات انگلیسی و نظریه ادبی دانشگاه شهید بهشتی است و تاکنون آثاری چون «درآمدی بر مدرنیسم در ادبیات»، «درآمدی بر پست مدرنیسم در ادبیات»، «آیینه آفتاب: حضور شخصیت و آثار مولانا در غرب» (به همراه بهمن نامورمطلق و سیدسعید فیروزآبادی)، «خوانشی پساساختگرا از آثار عباس کیارستمی» (به همراه فریده آفرین)، نگارش مقالات فارسی و انگلیسی و ترجمه کتاب «دانشنامه زیبایی‌شناسی» از وی به چاپ رسیده است.

«باشگاه کتاب تهران» عنوان برنامه‌ای است که از سوی فرهنگسرای ارسباران، در سه بخش «اتاق شعر»، «بازخوانی رمان‌های شاخص ادبیات معاصر ایران» و «جریان‌های ادبی-هنری» به بررسی، نقد و کتابخوانی آثار ادبی با حضور دوستداران ادبیات می‌پردازد.

برنامه «جریان‌های ادبی-هنری» بیست و دومین نشست از جلسه‌های باشگاه کتاب تهران به حساب می‌آید و از این پس شنبه‌های دوم هرماه در فرهنگسرای ارسباران با حضور علاقه‌مندان حوزه ادبیات برگزار می‌شود.

نخستین نشست از سلسله نشست‌های «جریان‌های ادبی-هنری» شنبه (هشت مهر) از ساعت 16 در فرهنگسرای ارسباران، واقع در خیابان شریعتی، بالاتر از پل سید خندان، خیابان جلفا برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط