سه‌شنبه ۴ مهر ۱۳۹۱ - ۱۶:۰۰
اختصاص 650 میلیون ریال برای ساخت کتابخانه عمومی سفیدشهر

رییس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان آران و بیدگل استان اصفهان از اختصاص 650 میلیون ریال اعتبار برای ساخت کتابخانه عمومی سفیدشهر خبر داد._

جواد رنجکش در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) اظهار کرد: این اعتبار بر اساس مصوبه انجمن کتابخانه‌های عمومی سفیدشهر و شهرداری و فرمانداری اختصاص داده شده است.

وی افزود: شهرداری سفیدشهر مبلغ 150 میلیون ریال را به حساب انجمن واریز کرده و 500 میلیون ریال نیز از سوی فرمانداری آران و بیدگل برای این کتابخانه اختصاص داده شده است.

رنجکش با بیان این که ساختمان این کتابخانه با زیربنای 540 مترمربع در حال ساخت است گفت: خیران در ابتدای سال 91، زمینی را برای ساخت این کتابخانه اختصاص دادند و بخشی از هزینه‌های ساخت آن را متقبل شدند.

وی اظهار کرد: طبق اساسنامه نهاد کتابخانه‌های عمومی 50 درصد هزینه‌های ساخت این کتابخانه باید از طریق خیران و کمک‌‌های محلی و بخش دیگر هزینه‌ها نیز از سوی مسوولان تامین شود.

رنجکش با بیان این‌که با اختصاص اعتبارات اخیر مراحل ساخت کتابخانه تسریع می‌شود، یادآور شد: در صورتی که مسوولان برای تخصیص اعتبارات همت کنند، پیش‌بینی می‌شود این کتابخانه امسال به بهره‌برداری برسد.

رییس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان آران و بیدگل با بیان این‌که پیش از این در سفیدشهر کتابخانه‌ای نبوده است گفت: این شهر در 25 کیلومتری آران و بیدگل قرار دارد و حدود هفت هزار نفر در این شهر زندگی می‌کنند. 

اکنون 11 باب کتابخانه عمومی در شهرستان آران و بیدگل فعالند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط