یکشنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۱ - ۱۳:۴۹
اعتبار ساخت کتابخانه «کاسین» تخصیص نیافته است

رییس اداره کتابخانه‌های شهرستان ورزقان استان آذربایجان شرقی گفت: زمین کتابخانه روستایی «کاسین» از سوی دهیاری این منطقه خریداری و به اداره کتابخانه‌های شهرستان ورزقان واگذار کرده شده اما تاکنون اعتبار ساخت آن تخصیص نیافته است.-

امام‌وردی قلی‌پور در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، اظهار کرد: ساخت این کتابخانه به عنوان يكي از مصوبات سفرهای ریاست جمهوری، بر عهده بنیاد مسکن ورزقان است و طبق توافق‌ها باید در سال گذشته احداث آن آغاز مي‌شد اما هنوز اقدامي صورت نگرفته است.

وی ادامه داد: با پیگیری‌های اداره‌های کتابخانه ورزقان و فرمانداری، پیش‌بینی می‌شود امسال مراحل مقدماتی احداث آن انجام شود.

رییس اداره کتابخانه‌های شهرستان ورزقان همچنين درباره ایجاد کتابخانه مشارکتی در این شهرستان بیان کرد: اکنون اداره کتابخانه روستایی «بکرآباد» در اختیار دهیاری آن قرار دارد و کوشیده‌ایم تا این کتابخانه را به کتابخانه مشارکتی تبدیل کنیم اما فعالیت این کتابخانه در فضایی کوچک و مشکلات حقوقی، سبب شده‌اند تا این کتابخانه زیر پوشش اداره نهاد کتابخانه‌های شهرستان ورزقان نباشد.

وی افزود: اداره کتابخانه‌های ورزقان در سال 1385 تجهیزات و منابع مکتوبی را به کتابخانه «بکرآباد» اهدا کرد. برای تبدیل این کتابخانه به کتابخانه مشارکتی، بخشداری مرکزی هم در حال رایزنی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط