دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۳۹۱ - ۱۲:۵۴
سه‌گانه شعری سیدضیاء‌الدین شفیعی کامل شد

سه‌گانه شعری سیدضیاء‌الدین شفیعی با انتشار مجموعه شعر «حالا نوبت خداست و دو نوبت دیگر» از سوی موسسه انتشاراتی هنر و رسانه اردیبهشت کامل شد. این سه‌گانه شعری در بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ارایه می‌شود.-

شفیعی در گفت‌و‌گو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) گفت: دفتر شعر «حالا نوبت خداست و دو نوبت دیگر» همانند دو دفتر قبلی این مجموعه در برگیرنده 30 قطعه شعر آزاد با موضوع و محوریت «خدا» و به صورت دو زبانه است.

وی در ادامه توضیح داد: پیش‌تر دو دفتر از این سه‌گانه با عنوان‌های «شاید عاشق شده باشم» و «من مرگ را او خطاب می‌کنم» به چاپ رسیده است. هریک از این دو دفتر به ترتیب در برگیرنده 30 قطعه شعر پیرامون موضوع «عشق» و «مرگ» هستند.

این شاعر افزود: اشعار این دفتر نیز همانند دو دفتر پیشین از سوی حسین احمدی به زبان انگلیسی ترجمه و توسط جی‌دان سپهری بازسرایی شده‌اند. این دفتر و دو دفتر قبلی در قالب یک سه‌گانه در نمایشگاه کتاب امسال ارایه می‌شوند.

وی در ادامه از انتشار مجموعه شعر دیگرش پس از نمایشگاه کتاب امسال خبر داد و گفت: جدیدترین دفتر شعرم با عنوان «سیاه، سپید، خاکستری، قرمز» آماده انتشار است. این اثر پس از نمایشگاه کتاب امسال از سوی موسسه هنر و رسانه اردیبهشت به چاپ می‌رسد.

وی در پایان گفت: شعرهای این مجموعه در قالب‌های آزاد و سپید و پیرامون موضوعات و مضامین متنوعی سروده شده‌اند، اما تفاوت‌های ویژه‌ای با کارهای پیشینم دارند.

سیدضیاء‌الدین شفیعی شاعر و مدیر موسسه انتشاراتی هنر و رسانه اردیبهشت متولد 1344 است. «گنج نهان»، «بر گونه‏هاى ماه»، «شرح خواب‌هاى گمشده» و «بیدارتر از صبح» از دیگر آثار منتشر شده شفیعی هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط