یکشنبه ۲۲ فروردین ۱۳۸۹ - ۰۹:۵۴
سه‌گانه شعر شفیعی کامل می‌شود

آخرین جلد از سه‌گانه شعری سیدضیاء‌الدین شفیعی و دومین ویدئو کتاب این شاعر با عنوان «حالا نوبت خداست» به صورت دو زبانه به زودی توسط موسسه انتشاراتی هنر و رسانه اردیبهشت منتشر و ارائه می‌شود.\

شفیعی در گفت‌و‌گو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) درباره این مجموعه شعر توضیح داد: پیش‌تر دو مجموعه شعر با عنوان‌های «من مرگ را او خطاب مي‌كنم» و «شايد عاشق شده باشم» پیرامون موضوع‌های «مرگ» و «عشق» را منتشر کرده بودم. «حالا نوبت خداست» سومین جلد از این مجموعه با موضوع و محوریت «خدا» است که سه‌گانه شعری من‌را کامل می‌کند.

وی ادامه داد: هر یک از این مجموعه‌ها شامل 30 قطعه شعر آزاد می‌شود. تمامی این مجموعه‌ها به صورت دو زبانه و به زبان‌های فارسی و انگلیسی منتشر شده‌اند.

این شاعر درباره مترجم و طراح این کتاب گفت: جی.دان.سپهری مترجم فیلیپینی بازسرایی این شعرها را به زبان انگلیسی برعهده داشته است و کتاب به همراه طرح‌های گرافیکی مهیار قلمی منتشر خواهد شد.

وی به دومین جلد از این سه‌گانه با عنوان «شاید عاشق شده باشم» که نخستین ویدئو کتاب او به حساب می‌آید اشاره و تصریح کرد: «شاید عاشق شده باشم» همراه با نرم‌افزار صوتی و تصويری اين اشعار منتشر شد. همانند این کتاب، سروده‌های مجموعه شعر «حالا نوبت خداست» با صدای من و ترجمه آن‌ها با صدای مترجم در یک نرم‌افزار قرائت شده است و هر شعر یک نماهنگ مرتبط نیز دارد.

این شاعر در پایان اظهار داشت: این مجموعه سه جلدی در حقیقت یک حس است که در سه مجموعه مجزا به صورت شعر بیان کرده‌ام.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط