یکشنبه ۱۱ آذر ۱۳۸۶ - ۱۲:۵۹
«گفت و گو با آل پاچينو» وارد بازار نشر شد

انتشارات «كتاب پنجره» كتاب« گفت و گو با آل پاچينو» اثر «لارنس گرابل» را در تيراژ2200 جلد وارد بازار نشر كرد. كتابي كه نويسنده آن پيش از اين با «مارلون براندو» يكي ديگر از بازيگران مطرح سينماي جهان گفت و گو كرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري كتاب(ايبنا)، «لارنس گرابل» نويسنده اين اثر در خصوص گفت و گو با آل پاچينو مي گويد:بيست و هفت سال قبل سردبيرم به من تلفن زد و گفت كه بالاخره آل پاچينو موافقت كرد با او گفت و گو كنم و از من پرسيد آيا دوست دارم اين كار را انجام بدهم؟ گفتم: البته.

به گفته اين نويسنده" اين آرزوي هر روزنامه نگاري بود. اما يك گره وجود داشت. بايد فرداي آن روز به نيويورك پرواز مي كردم و روز بعد با او ملاقات مي كردم. به خودم گفتم امكان ندارد بتوانم درمدت كوتاهي آماده شوم. سردبيرم گفت: متوجه نيستي، آل پاچينو تنها حاضر است با كسي مصاحبه كند كه با براندو مصاحبه كرده!

در واقع پاچينو گفت و گوي من با مارلون براندو را خوانده بود و ظاهرا حس كرده بود در مصاحبه با براندو خوب عمل كرده ام.

به هر ترتيب نخستين گفت و گو كه روي  چهل ساعت نوار ضبط شد، به دو هزار صفحه متن تبديل شد. كلي حرف براي مردي كه به سكوت و مرموز بودن در مجامع شهره بود.بعد از جلسه نهايي ما در آپارتمان آل پاچينو در نيويورك وقتي ضبط صوت را خاموش كردم، وي گفت: احساس مي كنم با تو همبازي بوده ام.

در بخشي از اين كتاب مولف از آل پاچينو مي پرسد، تا به حال به مراسم اسكار رفته اي؟ پاچينو مي گويد: يك بار براي فيلم "سرپيكو" به مراسم اسكار رفتم. دومين باري بود كه كانديد دريافت جايزه مي شدم. با "دايان كيتون" در رديف سوم يا چهارم نشسته بوديم. هيچ كس انتظار آمدنم را نداشت. كمي آشفته بودم. يكي با موهايم كار كرده بود، انگار باد توي آن فرستاده بود و مثل كسي شده بودم كه روي سرش لانه پرنده گذاشته باشند.

كتاب « گفت و گو با آل پاچينو» اثر «لارنس گرابل» و ترجمه «فرزاد فربد» توسط انتشارات «كتاب پنجره» در تيراژ2200 جلد و قيمت 4800 تومان وارد بازار نشر شده است.

«ال پاچينو»از بازيگران مطرح سينماي جهان است كه تاكنون در فيلم هاي بسياري نظير:پدرخوانده،سرپيكو،بي خوابي،صورت زخمي،مخمصه،وكيل مدافع شيطان و... به ايفا ي نقش پرداخته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط