جمعه ۲۵ آبان ۱۳۸۶ - ۰۷:۲۲
"زيباشناسي سينماي ديجيتال" در قالب يك كتاب وارد بازار نشر شد

كتاب"زيباشناسي سينماي ديجيتال" كه توسط "علي عامري مهابادي" گردآوري و ترجمه شده است، توسط نشر بنياد سينمايي فارابي در تيراژ1500 جلد منتشر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري كتاب(ايبنا) "علي عامري مهابادي" مترجم اين كتاب در مقدمه اين كتاب آورده است: سينماگران نيز مانند ساير هنرمندان همواره دغدغه تجسم ذهنيت و احساس خود را در قالب عينيت اثر هنري داشته اند.

بنابراين هنر سينما به گواهي تاريخ خود و آثاري كه پديد آورده، به منزله شكل هنري قرن بيستمي در اين فرآيند به موفقيت چشم گيري رسيده است.

كتاب"زيباشناسي سينماي ديجيتال" در 11 بخش و 189 صفحه به موضوعاتي چون، سينماي ديجيتال چيست؟، خيال پردازي هاي هزاره، تصوير دنياي ديجيتالي، فضاهاي محوري، آواتارها و عرصه هاي روايي، شرايط تعاملي سينما و رسانه هاي ديجيتال و... پرداخته است.

در واقع اين كتاب منتخبي از مقالات نگره پردازان، هنرمندان و نويسندگان برجسته اين عرصه است كه به دليل علاقه به اين مبحث گرد آوري شده است، هريك از اين نويسندگان نظرات و ديگاه هاي خاصي در مورد اين بحث ارائه داده اند و از زواياي گوناگوني به امكانات بياني سينماي ديجيتال و تاثير آن بر هنر فيلم پرداخته اند.

كتاب مذكور توسط "علي عامري مهابادي" گردآوري و ترجمه شده است و نشر بنياد سينمايي فارابي اين اثر مكتوب را در تيراژ 1500 جلد و قيمت 2000 تومان وارد بازار نشر كرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها