شنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۳:۳۱
اسامي آثار راه يافته به مرحله دوم داوري‌ها در گروه شعر كودک

دبيرخانه پنجمين دوره جايزه «گام اول»، اسامي آثار راه يافته به مرحله دوم داوري‌ها را در گروه شعر كودک و نوجوان این جایزه اعلام كرد.*

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا)، در اين دوره در بخش كتاب شعر كودک و نوجوان سه كتاب «مهربون مثل لالايي» سروده الهام طهماسبي، ‌«آقاي باد» سروده كيانا اطاعتي و «فقط يک بستني قيفي» سروده الهام حسيني‌زاده، جواز حضور در مرحله دوم داوري‌ها را دريافت كردند. 

موسسه خانه کتاب در راستای بسط و گسترش فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی و به منظور کشف استعدادهای درخشان، ایجاد بسترهای لازم و سمت‌وسو بخشیدن به فعالیت فرهنگی و ارتقای فرهنگ مکتوب در جامعه و نیز معرفی و تشویق نوقلمان پدیدآور، در سال ۱۳۸۵ جایزه گام اول را بنیان نهاد.

آيين پاياني چهارمين جايزه گام اول،‌ سوم آبان سال گذشته در تالار عماد كرماني شهر كرمان با حضور معاون امور فرهنگي وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي برگزار شد.

موضوع این جایزه داوری و ارزیابی آثار پدیدآورندگانی است که برای نخستین بار در بخش‌های مجموعه شعر یا داستان کوتاه و بلند در دو رده سنی بزرگسال و کودک و نوجوان دست به قلم شده و اثر خود را به انتشار رسانده‌اند.

موسسه خانه کتاب مجری برگزاری و داوری این جایزه است و پاییز هر سال طی مراسمی با همکاری یکی از مراکز استان‌های کشور، از برگزیدگان جایزه گام اول قدردانی مي‌كند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط