دوشنبه ۲۹ فروردین ۱۳۹۰ - ۱۶:۵۴
دومین نشست «شعرخوانی» برگزار می‌شود

دومین جلسه از چهارمین دوره سلسله نشست‌های «شعرخوانی» سرای اهل قلم سه‌شنبه(30 فروردین) با حضور شاعران و علاقه‌مندان این حوزه در سرای اهل قلم برگزار می‌‌شود./

فریبا یوسفی، دبیر چهارمین دوره نشست‌های «شعرخوانی» سرای اهل قلم در گفت‌و‌گو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، گفت: روال پیشین دوره‌های قبلی بر این اساس بوده است که یک جلسه به شعرخوانی و یک جلسه به نقد و بررسی مجموعه شعر اختصاص یابد. برهمین اساس در نظر دارم این روند را ادامه دهم.

وی ادامه داد: در آینده با ارزیابی دقیق‌تری از فضای نشست‌ها می‌توانیم براساس نیاز مخاطبان تغییرات لازم را در روند نشست‌ها ایجاد کنیم.

این شاعر به استقبال نسبتا خوب شاعران از نخستین جلسه این نشست اشاره و تصریح کرد: هفته گذشته اطلاع‌رسانی گسترده نبود اما حدود 15 نفر از شاعران و علاقه‌مندان حوزه شعر که اغلب جوان بودند، در این نشست حضور داشتند.

وی توضیح داد: اغلب شعرهایی که ارائه شدند در قالب آزاد بودند. دومین جلسه نیز به شعرخوانی اختصاص یافته و موضوع و قالب شعرها نیز آزاد است.

دومین نشست «شعرخوانی» عصر فردا (سه‌شنبه 30 فروردین) از ساعت 17 تا 19 در سرای اهل قلم واقع در خیابان انقلاب، خیابان فلسطین جنوبی، کوچه خواجه‌نصیر، شماره 2 برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط