دوشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۰
تسهیلات دو ناشر قمی برای تهیه ارزانتر کتاب‌هایشان ازسوی اتباع غیرایرانی

نشر معارف و جمال در قم با اجرای طرحی با عنوان «همسایه خوب» آثارشان را با تخفیفی معادل تخفیفِ مصوب نمایشگاه مجازی کتاب، به اتباع غیرایرانی که امکان خرید از این نمایشگاه را ندارند، عرضه کرده‌اند.

مسعود پیرمرادیان مدیرعامل دفتر نشر معارف قم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در قم، درباره طرح فروش این نشر تحت عنوان جشنواره «همسایه خوب» گفت: با توجه به مدل تخفیفی خاص نمایشگاه مجازی کتاب تهران و اینکه شهروندان غیرایرانی فاقد کد ملی برای خرید از این نمایشگاه هستند، تصمیم گرفتیم طرحی را برای تسهیل در خرید کتاب برای این قشر از مخاطبان اجرا کنیم.
 
پیرمرادیان اضافه کرد: چون شهروندان غیرایرانی نمی‌توانند از بن تخفیفی خرید کتاب برخوردار شوند، با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و کمک برخی ناشران و خیرین حوزه کتاب، شرکت پاتوق کتاب با 300 ناشر فعال و حدودا 40 هزار عنوان کتاب خوب، اجرای طرحی تخفیفی را در تمام 31 فروشگاه پاتوق که در اکثر مراکز استان‌های کشور مستقر هستند،شروع کردیم.

مدیرعامل دفتر نشر معارف قم به شرایط و ویژگی‌های طرح اشاره کرد و یادآور شد: این طرح از 1 بهمن شروع شده و تا دهم همین ماه ادامه دارد و فروشگاه کتاب‌های نشر معارف و جمال محصولات خود را با 30 درصد تخفیف و کتاب‌های سایر ناشران را با 20 درصد تخفیف به مشتریان ارائه می‌دهند.

وی تصریح کرد: با توجه به نظر مثبت و همکاری اداره‌کل اتباع و مهاجرین کشور در‌صورت مراجعه شهروندان غیرایرانی جهت خرید کتاب با ارائه مدارک شناسایی (اعم از پاسپورت، کارت آمایش، برگه سرشماری و دفترچه پناهندگی) و ثبت شماره آن در توضیحات فاکتور فروش، 5 درصد به تخفیفات بالا اضافه می‌شود.

پیرمرادیان سقف خرید را اعلام کرد و افزود: هر فرد مجاز به خرید تا سقف 200 هزار تومان پشت جلد و حداکثر دو جلد از یک عنوان است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها