سه‌شنبه ۲ شهریور ۱۳۸۹ - ۱۱:۵۶
آثار عبدالعظیم صاعدی معرفی می‌شود

دهمین نشست «شعرخوانی» از دوره دوم این سلسله نشست‌‌ها چهارشنبه(3 شهریور) با حضور شاعران و علاقه‌مندان این حوزه در سرای اهل قلم برگزار می‌شود. در این نشست مجموعه آثار صاعدی معرفی و بررسی می‌شوند.

سیداکبر میرجعفری، دبیر دوره دوم سلسله نشست‌های «شعرخوانی» در گفت‌و‌گو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) گفت: در این نشست‌ها سعی می شود مجموعه شعرهای شاعران نسل‌های مختلف معرفی و بررسی شوند.

وی ادامه داد: علاوه بر شاعران جوان کتاب‌های شاعران پیشکسوت نیز در این نشست‌ها معرفی شده است. در معرفی این کتاب‌ها به ویژگی شعرها و جایگاه آن‌ها در جامعه ادبی اشاره می‌شود.

پیش‌تر مجموعه شعر‌های «چقدر دیر رسیدم» سروده عباس چشامی، «بهار ادامه‌ پیراهن توست» سروده سهیل محمودی و هفته گذشته «از مضراب تا محراب» سروده خسرو احتشامی در این جلسات معرفی و بررسی شده‌اند.

این نشست‌ها با حضور اعضای ثابت همچون مجید سعدآبادی، سیداحمد نادمی و فریدون اکبری و تعدادی از شاعران جوان برگزار می‌شود. شاعران در این نشست به قرائت شعرهای خود در قالب‌های کلاسیک، سپید و نیمایی می‌پردازند.

دهمین نشست دوره دوم جلسات «شعرخوانی» سرای اهل قلم چهارشنبه (3 شهریور) از ساعت 16 و 30 دقیقه تا 18 و 30 دقیقه در سرای اهل قلم واقع در خیابان انقلاب، خیابان فلسطین جنوبی، کوچه خواجه‌نصیر، شماره 2 برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط