چهارشنبه ۱۷ شهریور ۱۳۸۹ - ۱۳:۰۰
نبرد قائم‌مقامي و كارپف به روايت كتاب

كتاب «رويارويي‌هاي دو جانبه احسان قائم‌مقامي و آناتولي ‌كارپف» اثر محمد زارعي، خبرنگار حوزه شطرنج، به زودي روانه بازار نشر خواهد شد. اين كتاب به نقد و بررسي مسابقه‌اي كه بين اين دو قهرمان شطرنج برگزار شده است، مي‌پردازد.\

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا)، كتاب «رويارويي‌هاي دوجانبه احسان قائم‌ مقامي و آناتولي كارپف» بيست مسابقه شطرنج را كه بازيكنان آن احسان قائم‌ مقامي و آناتولي كارپف هستند، به نمايش مي‌گذارد كه از اين بيست مسابقه، چهار مسابقه با عنوان بازي‌هاي سريع، چهار مسابقه به نام‌ بازي‌هاي كلاسيك و دوازده مسابقه به نام بازي‌هاي برق‌آسا برگزار شده است. 

محمد زارعي، خبرنگار روزنامه كيهان ورزشي پس از پايان يافتن مسابقه و پيروزي احسان قائم‌ مقامي، با وي و آناتولي كارپف به مصاحبه و بحث درباره اين مسابقه پرداخت كه نمايي از اين مصاحبه‌ها نيز در اين اثر به چشم مي‌خورد.

زارعي در بخش ديگري از اين كتاب، به معرفي پيروزي‌ها و مدال‌هاي كه توسط احسان قائم‌ مقامي و آناتولي كارپف در مسابقات گوناگون جهاني كسب شده، پرداخته است.

 مخاطب با مطالعه اين اثر با 10 بازي از بهترين بازي‌هاي احسان قائم ‌مقامي و همچنين 10 بازي از بهترين بازي‌هاي آناتولي كارپف كه با قهرمانان شطرنج در سطح جهان به رقابت پرداخته‌اند، آشنا مي‌شود.

همچنين در بخش انتهايي كتاب، حدود چهل عكس از رقابتي كه بين احسان قائم‌ مقامي و آناتولي كارپف صورت گرفته، درج شده است.

چاپ نخست كتاب «رويارويي‌هاي دو جانبه احسان قائم‌مقامي و آناتولي كارپف» در شمارگان 2000 نسخه از سوي انتشارات فرزين به زودي چاپ و روانه بازار نشر خواهد شد. قيمت و تعداد صفحات اين اثر هنوز مشخص نشده‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط