شنبه ۱۲ تیر ۱۳۸۹ - ۱۲:۱۵
«اقتصاد فوتبال» مكتوب شد

كتاب «اقتصاد فوتبال» اثر دكتر عليرضا الهي كه به بيان اقتصاد رشته ورزشي فوتبال و منابع مالي آن مي‌پردازد، به زودي وارد بازار نشر مي‌شود.\

عليرضا الهي درگفت‌وگو با خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، در اين باره اظهار داشت: اين كتاب در 9 فصل تنظيم شده است كه «تاريخچه فوتبال»، «صنعت فوتبال»، «باشگاه‌ها»، «بازاريابي در صنعت فوتبال»، «حاميان مالي»، «نقش هواداران در توسعه فوتبال»، «حق پخش تلويزيوني»، «وضعيت موجود اقتصاد موجود در ايران» و «وضعيت اقتصاد فوتبال در چند كشورمنتخب جهان» فصول نه‌گانه آن را تشكيل مي‌دهند.
 
نويسنده و مترجم حوزه تربيت بدني و ورزش گفت: اين كتاب را با توجه به تحقيقات چندين ساله‌اي كه در حوزه فوتبال و صنعت فوتبال داشته‌ام، به رشته تحرير در‌آورده‌ام. 

الهي افزود: با توجه به اين كه مبحث ورزش و منابع مالي آن يك بحث روز است، اين كتاب به مديران اجرايي اين حوزه كمك مي‌كند كه درباره منابع مالي موجود در ورزش نظير؛ حاميان مالي، حق پخش تلويزيوني، تبليغات و بازرگاني به شناخت كافي برسند.
 
وي ادامه داد: در اين اثر مطالعه تطبيقي از وضعيت فوتبال شش كشور انگلستان، فرانسه، اسپانيا، آلمان، ايتاليا و ژاپن به چشم مي‌خورد.
 
وي در پايان گفت: اين اثر در مرحله ويراستاري قرار دارد و تا اواخر تابستان سال جاري وارد بازار نشر خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط