چهارشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۵:۳۳
سروش با 320 عنوان كتاب در نمايشگاه سيستان و بلوچستان

مسوول غرفه انتشارات سروش در نمايشگاه كتاب سيستان و بلوچستان از عرضه 320 عنوان كتاب در اين نمايشگاه خبر داد و گفت: خوشبختانه اين نمايشگاه در روزهاي نخستين خود با استقبال بسيار خوب مردم مواجه شده است.\

فرامرز آقاخاني در گفت‌و‌گو با خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، اظهار داشت: از ميان 320 عنوان كتاب انتشارات سروش، 50 عنوان كتاب چاپ اول براي نخستين‌بار در نمايشگاه سيستان و بلوچستان عرضه شده‌اند.

وي با اشاره به فعاليت انتشارات سروش در دو غرفه، تصريح كرد: اين دو غرفه در فضايي 40 متري براي كتاب‌هاي كودك و عموم مردم در نظر گرفته شده است.

آقاخاني درباره آثار پر استقبال در اين نمايشگاه توضيح داد: فرهنگ املايي خط فارسي، اصول و فن سخنوري، دستنامه مديريت رسانه، صنايع فضايي و ماهواره‌ها، كودكان‌ها، شعر و آيينه‌ها، انديشه اجتماعي متفكران مسلمان و مباني رسالت انبيا، برخي از آثار جديد و پرمخاطب سروش در نمايشگاه‌اند.

مسوول غرفه انتشارات سروش در نمايشگاه كتاب سيستان و بلوچستان با بيان اين كه اين انتشارات آثارش را با 40 درصد تخفيف در نمايشگاه عرضه كرده، متذكر شد: اين نمايشگاه از ديروز(سه‌شنبه) آغاز به كار كرده است.

نمايشگاه استاني كتاب زاهدان تا سوم اسفندماه در محل دائمي نمايشگاه‌هاي اين شهر برپاست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط