دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۷
خرید مجازی فرصت تمرکز و دقت بیشتری را برای خریداران کتاب فراهم می‌کند

خراسان شمالی- یک نویسنده اسفراینی، خرید از بخش مجازی نمایشگاه کتاب در هیاهو و شلوغی‌های این رویداد فرهنگی را فرصتی مغتنم و ارزشمند دانست و پیشنهاد کرد مخاطبان کتاب از بخش مجازی با فراغ خاطر خرید کنند.

یوسفعلی یوسف‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در اسفراین گفت: نمایشگاه کتاب برای مخاطبان باید فرصتی برای دیدن و بررسی کتاب‌ها و ناشران جدید باشد؛ چرا که در این هیاهو قطعاً خرید با عجله‌ای خواهند داشت.

وی بیان کرد: نمایشگاه کتاب جایی است برای دیدن کتاب‌های مختلف، اینکه بدانیم در یک حوزه چه کتاب‌هایی منتشر شده است.

یوسف‌نژاد با اشاره به بخش خرید مجازی از نمایشگاه کتاب تاکید کرد: خریداران و علاقمندان کتاب سعی کنند با عجله اقدام به خرید کتاب در نمایشگاه نکنند چرا که با خرید مجازی از فرصت بیشتری برای بررسی برخوردار هستند.

وی تصریح کرد: به طور قطع خرید مجازی انتخاب‌های بهتری را پیش‌روی مخاطبان قرار خواهد داد.

یوسف‌نژاد با اشاره به کارکرد نمایشگاه افزود: در چند سال اخیر کارکرد نمایشگاه به دلایلی مختلفی ضعیف شده اما هنوز هم به عنوان یک رویداد ملی کتابی فرصتی غنیمت برای مخاطبان است.

وی عنوان کرد: در گذشته بحث‌های حاشیه‌ای و فرعی نمایشگاه بر اصل آنکه باید جایی برای آشنایی با چاپ و نشر کتاب باشد، جای خود را به غرفه‌های غیرضروری و غیرمرتبط و گاهاً غرفه‌های از کتاب‌های زرد داده است.

وی در پایان در معرفی یک رمان برای مخاطبان گفت: در حوزه رمان کتاب معروف «کوه جادو» اثر توماس مان از انتشارات نگاه، رمان بسیار جذابی برای علاقمندان است که راجع به مسائل ذهنی انسان در تقابل با بیماری است و این کتاب در این مواقع می‌تواند بسیار مفید باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها