سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۵
حضور انتشارات ایران با بیش از ۱۵۰ عنوان در نمایشگاه کتاب تهران

موسسه فرهنگی مطبوعاتی ایران با بیش از ۱۵۰ عنوان کتاب، مجله و ویژه‌نامه در سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حضور دارد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا بزرگترین رویداد فرهنگی کشور از فردا چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت ماه تا پایان روز شنبه بیست و نهم اردیبهشت ماه در حالی به میزبانی مصلی امام خمینی (ره) برپا خواهد شد که موسسه فرهنگی مطبوعاتی ایران با بیش از ۱۵۰ عنوان کتاب، مجله و ویژه‌نامه، بخش قابل توجهی از آثار برگزیده و مورد توجه مخاطبان عرصه نشر را در اختیار مخاطبان سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران قرار می‌دهد.

همچنین، بزرگترین اجتماع فرهنگی مردم ایران، به سیاق ادوار سی‌وسوم و سی‌وچهارم در قالب نمایشگاه مجازی نیز برگزار خواهد شد. موسسه انتشاراتی ایران در بخش مجازی نمایشگاه فعال بوده و علاقه‌مندانی که امکان بازید حضوری از نمایشگاه کتاب سال جاری را ندارند، می‌توانند با مراجعه به سامانه book.icfi.ir به صورت شبانه‌روزی نسبت به خرید غیر حضوری کتاب اقدام کنند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه آثار موسسه انتشاراتی ایران به راهروی ۲۱ غرفه ۵۰۶ سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران مراجعه کنند.

سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت (۱۴۰۳) در محل مصلی امام خمینی(ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها