سه‌شنبه ۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۸
«درس‌های مجید» مبارزه با استکبار، نسخه خوشبختی بشریت

«درس‌های مجید» روایت زندگی منصوره بهمنی مادر شهید مجید سیفی به کوشش سید میثم موسویان است که در انتشارات حماسه یاران روانه بازار کتاب شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، «درس های مجید» روایتی مادرانه از زندگی سرباز شهید مجید سیفی دستجردی است. خانواده سیفی، خانواده‌ای است که در عین معمولی بودن، به خاطر معنویت و نگاهشان به زندگی خاص هستند. ماجراهایی که در این کتاب هم پیش پای این خانواده در روستا اتفاق می‌افتد، جذاب و پر از هیجان و تعلیق است.

مجید در خانواده‌ای رشد می‌کند که بیش از هر چیزی، مسئولیت‌پذیری و محبت است که سکان زندگی را حرکت می‌دهد. مسئولیت پذیری و محبت به اعضای خانواده و فرزندان، مسئولیت پذیری فامیل، مسئولیت پذیری و محبت نسبت به روستا و همین‌طور به کشور و دین و اسلام. این خانواده برای ما انقلاب اسلامی را رمزگشایی می‌کنند و پیروزی در مقابل استکبار را به نمایش می‌گذارند. کسانی که حتی سواد خواندن و نوشتنشان تکمیل نیست، اما با این نگاه، می‌توانند برای بشریت نسخه خوشبختی بپیچند.

این اثر به قلم سید میثم موسویان از نویسندگان مطرح است که در کارنامه خود آثاری همچون «بی‌نام پدر»، «لی لی»، «من جانباز نیستم»، «به نام مادر» و «مدرسه شبانه» را دارد.

کتاب «درس های مجید» در بهمن ماه ۱۴۰۲ توسط انتشارات حماسه یاران در قطع رقعی و ۱۲۶ صفحه با قیمت ۶۵ هزار تومان منتشر و راهی بازار کتاب و نشر شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها