چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۶
فراخوان جایزه داستان نویسی کوتاه فارسی و کردی در اسلام آباد غرب اعلام شد

کرمانشاه - به مناسبت دهه فجر فراخوان اولین جایزه داستان نویسی کوتاه فارسی و کردی در اسلام آباد غرب اعلام شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در کرمانشاه، اولین مسابقه داستان کوتاه با اهدای جوایز ویژه با شعار «اسلام آبادی، که دوستش دارم» با هدف شناساندن فرهنگ بومی و اماکن فراموش شده در قالب و چهار چوب فرهنگی و داستانی به همت کتابخانه عمومی رکسانا میناشی شهرستان اسلام آباد غرب برگزار می شود.

با توجه به ارزش و اهمیت بالای ادبیات بومی و محلی هر منطقه و نظر به شناساندن هر چه بیشتر شهرستان اسلام آبادغرب، به همین منظور جایزه ادبی «وزمه» با موضوع آزاد و برای تمام رده های سنی و به صورت ویژه برای کودک و نوجوان برگزار می‌شود.

همچنین شرایط و مقررات شرکت در مسابقه رده بزرگسال (حداقل ۱۵۰۰و حداکثر ۴۵۰۰ کلمه)، بخش ویژه کودک و نوجوان در قالب داستانک (حداقل ۵۰۰و حداکثر ۱۵۰۰ کلمه) است و هر نویسنده می‌تواند با ارسال یک یا دو اثر در قالب فایل ورد یا پی دی اف در این مسابقه شرکت کند.

نحوه ارسال آثار در این مسابقه برای آثار مکتوب خود را از طریق دو پیام رسان بله و ایتا به شماره ۰۹۱۸۳۵۶۰۵۶۹ بوده که مهلت ارسال از ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ لغایت ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ تعیین شده است.

فراخوان جایزه داستان نویسی کوتاه فارسی و کردی در اسلام آباد غرب اعلام شد

در هر بخش از مسابقه به داستان برگزیده جایزه ویژه تعلق خواهد گرفت و همچنین از دو داستان دیگر تقدیر خواهد شد و نهایتاً در روز در ۲۱ اسفتر ماه اختتامیه و تقدیر از برگزیدگان انجام خواهد گرفت.

این مسابقه با میدان داری «کتابخانه های عمومی» در تلاش برای کسب و تبدیل آن برای یک جایزه ملی است.

«وزمه» یکی از اماکن تاریخی شهرستان اسلام آبادغرب با قدمت حدود هفت هزار سال است که دلیل نامگذاری نیز شناساندن فرهنگ بومی و اماکن فراموش شده در قالب و چهار چوب فرهنگ است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها