شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۶
۲ هزار جلد کتاب به کتابخانه‌های عمومی اهواز اهدا شد

خوزستان -رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی اهواز گفت: در طرح اهدای کتاب احیای زندگی از سوی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، ۲ هزار جلد کتاب به کتابخانه‌های عمومی اهواز اهدا شد.

خدیجه مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در اهواز، بیان کرد: شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب با مشارکت در طرح پویش اهدای کتاب، احیای زندگی، ۲ هزار جلد کتاب به کتابخانه‌های عمومی اهواز اهدا کرد.

مرادی با بیان اینکه در چهارمین جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان اهواز مصوب شد که این تعداد کتاب به کتابخانه‌ها اهدا شود، اظهار کرد: شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب برای غنی‌سازی کتابخانه‌های کم‌برخوردار و کتابخانه‌های روستایی اقدام به ترویج و گسترش کتابخوانی با اهدای کتاب کرد و به میمنت چهل و چهارمین سالگرد انقلاب اسلامی این امر در دهه فجر محقق شد.

وی با تأکید بر اینکه تاکنون ادارات و سازمان‌های زیادی در اهدای کتاب مشارکت کردند، عنوان کرد: امید است دیگر شرکت‌ها و سازمان‌ها اعم از خصوصی و دولتی در غنی سازی منابع کتابخانه‌ها مشارکت کنند.

مرادی ادامه داد: در پویش اهدای کتاب، احیای زندگی دانشکده‌های چمران، علوم پزشکی، علوم تربیتی، نهاد رهبری و دانشگاه آزاد اسلامی اهواز ۴ هزار جلد کتاب اهدا کردند و خیرین و کمک‌های مردمی ۳ هزار جلد، اداره کل فرهنگ ارشاد اسلامی استان خوزستان قریب ۱۰۰۰ جلد کتاب به منابع کتابخانه‌ها اضافه کردند.

وی افزود: در راستای طرح اهدای کتاب، احیای زندگی که از ۲۴ آبان تا ۱۷ اسفند سالروز تاسیس نهاد کتابخانه‌های عمومی ادامه دارد، تاکنون ۱۰ هزار جلد کتاب به کتابخانه‌ها اهدا شده است و امیدواریم آحاد مردم در این پویش شرکت کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها