چهارشنبه ۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۵
ارتقای روابط فرهنگی ایران و ترکیه در سال ۲۰۲۴

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پیش از عزیمت به کشورترکیه گفت: در این سفر چند تفاهم‌نامه مهم همکاری را با کشور ترکیه امضا خواهیم کرد و مقدمات یک جهش بزرگی فرهنگی و ارتباطات فرهنگی بین دو کشور فراهم خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پیش از عزیمت به کشور ترکیه گفت: در این سفر چند تفاهم‌نامه مهم همکاری را با کشور ترکیه امضا خواهیم کرد.

وی با تاکید براهمیت تعاملات فرهنگی ایران و ترکیه ادامه داد: مقدمات یک جهش بزرگی فرهنگی و ارتباطات فرهنگی بین دو کشور فراهم با امضا این تفاهم‌نامه‌ها فراهم خواهد شد.

در حوزه فعالیت‌های فرهنگی، رسانه‌ای، هنری و سینمایی اقدامات مهمی در این سفر انجام خواهد گرفت. سال ۲۰۲۴ شاهد اتفاقات مهمی در حوزه فرهنگی و ارتقای فعالیت‌های فرهنگی بین دو کشور ایران و ترکیه خواهیم بود.

به گزارش ایبنا؛ به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، پس از برگزاری جلسه هیئت دولت، رئیس‌جمهور همراه جمعی از وزرا ازجمله محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی عازم آنکارا پایتخت ترکیه شد.

در این سفر پس از استقبال رسمی ازسوی رجب طیب اردوغان و نشست خصوصی، هشتمین نشست شورای‌عالی همکاری‌های ایران و ترکیه به ریاست دو رئیس جمهور برگزار می‌شود. پس از آن روسای جمهور در نشست مطبوعاتی نتایج رایزنی‌های خود را با حضور رسانه‌ها تشریح خواهند کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها