جمعه ۲۹ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۰
هفتمین دوسالانه ملی خوشنویسی قزوین پایان یافت

قزوین- هفتمین دو سالانه ملی خوشنویسی قزوین با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در قزوین، آیین اختتامیه هفتمین دوسالانه ملی خوشنویسی قزوین عصر جمعه ۲۹ دی ماه سال جاری در سالن آمفی‌تئاتر دانشگاه فرهنگیان قزوین با یادی از علاالدین تبریزی استاد برجسته خط نسخ برگزار شد.

دبیر هفتمین دوسالانه ملی خوشنویسی قزوین گفت: استاندار قزوین از همان ابتدای ورود بنده به این استان، اهتمام ویژه‌ای داشتند که هفتمین دوسالانه ملی خوشنویسی با شکوه هر چه بیشتر برگزار شود.

حسین براتی با اشاره به استقبال قابل توجه از این رویداد هنری تشریح کرد: خوشبختانه نزدیک به ۸۰۰ اثر به دبیرخانه دوسالانه ارسال شد که مورد داوری قرار گرفت.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین خاطر نشان کرد: از تمامی مسئولین و هنرمندان استان قزوین و کشور که ما را در برگزاری این رویداد یاری کردند تشکر و قدردانی می‌کنم.

محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین نیز در ادامه این برنامه گفت: ایران اسلامی بزرگ از نعمت داشتن هنر با اصالت خوشنویسی برخوردار است که ما باید برای این نعمت شکر گزار باشیم.

وی افزود: باید تلاش کنیم که این میراث ارزشمند به دست نسل‌های آینده برسد.

وی در خاتمه اذعان کرد: هنر خوشنویسی ظرفیت بسیار بالایی دارد و بسیاری از هنرها در کنار خوشنویسی بروز می‌کنند.

در بخش دیگر این برنامه از استاد علی‌اکبر پگاه قزوینی به پاس چندین دهه فعالیت مستمر در حوزه خوشنویسی تقدیر شد.

در پایان برنامه نیز نفرات برتر با حضور محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، در بخش‌های مختلف مورد تقدیر قرار گرفتند.

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حسینعلی نعمانی IR ۱۱:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۸
    وای از این بی برنامگی انجام یک نشست هنری نه روز افتتاحیه مشخص بود نه اختتامیه آن هم محل بر گزاری که در ردز باران از سرما نمی دانستیم خود مان را گرم کنیم یا تابلو های هنری را تماشا کنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها