چهارشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۵
دورهمی نوجوانان دارالمؤمنین طهران در قالب نشستی کتاب‌محور

دورهمی نوجوانان کتابخوان دارالمؤمنین طهران با عنوان «قهرمانت تو کدوم کتابه؟!» در قالب نشست کتاب‌محور، همزمان با ایام شهادت سردار حاج‌قاسم سلیمانی چهارشنبه (۱۳ دی‌ماه ۱۴۰۲) در کتابخانه امام جعفر صادق (ع) برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، دورهمی نوجوانان کتابخوان دارالمؤمنین طهران با عنوان «قهرمانت تو کدوم کتابه؟!» همزمان با ایام شهادت سردار حاج‌قاسم سلیمانی با هدف مرور داستان‌های قهرمانان ایرانی توسط نوجوانان فعال حوزه کتاب و کتابخوانی چهارشنبه (۱۳ دی‌ماه) ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه در کتابخانه امام جعفر صادق (ع) برگزار می‌شود.

در این نشست که با همکاری کانون قلم صادق و با حضور امیرحسین کاروین کارشناس ادبی برگزار می‌شود اعضای باشگاه درخصوص قهرمانان ایرانی که می‌شناسند و کتاب‌هایی که در این رابطه مطالعه کرده‌اند به بحث و گفت‌وگو می‌پردازند.


گیتی حسنلو، نویسنده کتاب‌های «آشیان اشک»، «یکبار برای همیشه» و «پسر مش ابراهیم» به خوانش بخش‌هایی از کتاب «سکوی پرواز» گوشه‌ای از زندگی شهید عباس بابایی می‌پردازد.


علاقه‌مندان برای حضور در این دورهمی می‌توانند به کتابخانه امام جعفر صادق (ع) واقع در خیابان نبرد جنوبی، خیابان زمزم، بلوار گلها مراجعه یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۳۶۳۰۹۹۷۸ تماس بگیرند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط