دوشنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۰
دوره آموزشی اصول داستان‌نویسی در سنندج برگزار می‌شود

کردستان - معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان از برگزاری دوره آموزشی اصول داستان نویسی در سنندج خبر داد و گفت: این کارگاه آموزشی به همت مؤسسه قلم نویسندگان آینده و با همکاری این اداره کل برگزار می‌شود.

عیسی فلاحی به خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در سنندج اظهار کرد: فراخوان ثبت‌نام در دومین دوره‌ی اصول داستان‌نویسی به‌ویژه در بخش رمان توسط مؤسسه فرهنگی هنری قلم نویسندگان آینده و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان اعلام شد.

وی با اشاره به اهداف دوره عنوان کرد: بالا رفتن سطح سواد نوشتن، کشف استعدادهای نهفته نویسندگان نوپا و تحقق رویای نویسنده شدن در امر چاپ کتاب از جمله اهداف برگزاری این دوره آموزشی است.

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان آموزش اصولی طبق متود روز دنیا، شش ماه پشتیبانی رایگان و ارائه مدرک بین‌المللی و قابل ترجمه در کشورهای دیگر از اداره کل فرهنگ و هنر ارشاد اسلامی کردستان از جمله مزایای دوره آموزشی اصول داستان نویسی عنوان کرد.

فلاحی همچنین با اشاره به رونمایی از پوستر کنگره بزرگداشت ماموستا ملا عبدالله باشماق عنوان کرد: در جریان سفر مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به شهرستان دهگلان و دیدار با اصحاب فرهنگ و رسانه موضوع برگزاری کنگره بزرگداشت «ماموستا ملا عبدالله باشماق» مصوب و مقدمات کار از همان زمان آغاز شد.

وی ادامه داد: این کنگره بهمن ماه سال جاری با همکاری فرمانداری شهرستان دهگلان، بخشداری بلبان آباد و چندین نهاد و دستگاه شهرستانی و استانی و با حضور چهره های شاخص علمی و فرهنگی استان برگزار می شود.

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان با اشاره به آغاز به کار دبیرخانه کنگره در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دهگلان اضافه کرد: فراخوان آن ضمن انتشار در پرتال اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره شهرستان دهگلان، به سراسر استان ارسال شده است.

فلاحی تاکید کرد: معرفی چهره های شاخص شهرستان و استان در قالب برنامه های فرهنگی، هنری، رسانه ای و دینی یک ضرورت است تا نسل جوان و نوجوان بیش از پیش با اندیشه ها و افکار این افراد آشنا شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها