سه‌شنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۰
افتتاحیه رویداد «به وقت عاشقی در ساعت یک و ۲۰» برگزار می‌شود

رییس ستاد گردشگری شهر تهران از برگزاری رویداد گردشگری ۱۲۰۰۰ نفری «به وقت عاشقی در ساعت یک و ۲۰» به مناسبت چهارمین سالگرد شهید سرافراز حاج قاسم سلیمانی با مشارکت موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، امیر قاسمی؛ رییس ستاد گردشگری شهر تهران در خصوص برنامه «به وقت عاشقی در ساعت یک و ۲۰» اظهار داشت: «به وقت عاشقی در ساعت یک و ۲۰» برگرفته از زمان و نحوه شهادت حاج قاسم سلیمانی است که با حضور ۱۲ هزار نفر از نخبگان، هنرمندان، ورزشکاران و چهره های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی محلات و مناطق شهر تهران برگزار می‌شود.


وی افزود: این رویداد با هدف آشنایی مخاطبین با نحوه زندگی کاری و شخصی حاج قاسم سلیمانی از روز سوم دی ماه تا یازدهم بهمن ماه با بازدید از سراسر مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی اجرا خواهد شد.


وی همچنین در خصوص مجموعه مورد بازدید شهروندان افزود: افتتاح سراسر نمای مقاومت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی که به مجاهدت رزمندگان اسلام در نبرد با داعش پرداخته است، قرار بود با حضور ایشان انجام شود ولی متاسفانه چهار روز قبل از افتتاح ایشان به شهادت رسیدند.


رییس ستاد گردشگری شهر تهران خاطر نشان کرد: مراسم افتتاحیه «به وقت عاشقی در ساعت یک و ۲۰ دقیقه» روز یکشنبه ۳دی ماه با حضور خانواده شهدای مدافع حرم، ایثارگران، مدیران شهری و علاقه‌مندان با اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری برگزار خواهد شد و پس از آن علاقه‌مندان میتوانند با مراجعه با سرای محلات مناطق ۲۲ گانه نسبت به حضور در این جشنواره اقدام کنند.


شایان ذکر است سراسرنمای مقاومت، محلی برای نمایش رشادت‌ها و جان‌فشانی‌های شهدای مدافع حرم و به ویژه سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در حوزه کشورهای مقاومت اعم از سوریه لبنان فلسطین و عراق و… می‌باشد. در بخش هایی از این سراسرنما تجهیزات به غنیمت گرفته شده از داعش از جمله کمربندهای انتحاری، کتب آموزشی، پول‌های چاپ شده، سلاح‌های دست‌ساز، ماشین‌های انتحاری و… به نمایش درآمده است.

افتتاحیه رویداد «به وقت عاشقی در ساعت یک و ۲۰» برگزار می‌شود

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها