دوشنبه ۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۱
۶ کتاب از مولفان توانخواه در سمنان رونمایی شد

سمنان- در مراسمی با حضور مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی، از شش کتاب نویسندگان توانخواه در سمنان رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) از سمنان، مراسم رونمایی از شش عنوان کتاب با حضور مدیرکل بهزیستی استان سمنان، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان سمنان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی و همچنین علاقمندان به کتابخوانی برگزار شد.

در این مراسم که به میزبانی اداره کل کتابخانههای عمومی استان سمنان برگزار شد، از شش عنوان کتاب مولفان معلول و توانخواه استان سمنان رونمایی و از آنها تقدیر شد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان در گفتگو با خبرنگار ایبنا، گفت: رونمایی از شش عنوان کتاب از مولفان معلول و توانخواه استان در ادامه برنامه‌های هفته کتاب و کتابخوانی در سمنان برگزار شد.

محمد طاهریان با بیان اینکه انگیزه بخشی به مولفان توان خواه یکی از محورهای برگزاری این رویداد فرهنگی است، تاکید کرد: در این مراسم کتاب «مرگ پول؛ فروپاشی آینده سیستم‌های پولی مالی بین‌المللی» نوشته فوآد شبانی رونمایی شد.

وی با بیان اینکه کتاب «کارکردها و مؤلفه‌های مدیریت صنعتی» نوشته محمد هراتی و محمدرضا دائیان دیگر کتابی بود که در این مراسم رونمایی شد، گفت: «بزه دیده‌شناسی» نوشته محمدرضا موسوی‌فرد، فاطمه نوری و صادق اسماعیلی و کتاب «درخت پس از شب توفان» نوشته پویا پرهیز جوان نیز در این مراسم رونمایی شد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان کتاب «اخلاق و حقوق» نوشته محمدرضا فرخ نژاد، حمیدرضا نوروزیان و حسن نوروزیان را دیگر کتاب رونمایی شده در این رویداد دانست و تاکید کرد: کتاب «حسابداری صنعتی ۳» نوشته محمد هراتی و محمدرضا دائیان نیز در این مراسم رونمایی شد.

طاهریان ادامه داد: در پایان این مراسم با حضور مدیرکل بهزیستی استان سمنان از مولفان توانخواه سمنانی و نویسندگان این کتاب‌ها تقدیر شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها