یکشنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۰
اجرای طرح «ایل من با من بخوان» طی هفته کتاب در نهاوند

همدان - رئیس کتابخانه‌های عمومی شهرستان نهاوند از اجرای طرح «ایل من با من بخوان» طی هفته کتاب در نهاوند خبر داد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در نهاوند، میلاد امینیان ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه هفته کتاب از ۲۴ تا ۳۰ آبان‌ماه برگزار می‌شود، افزود: در این هفته بیش از ۲۰ عنوان برنامه از سوی انجمن کتابخانه‌های عمومی مرکز شهرستان و بخش‌ها اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه عملیات اجرایی کتابخانه نهاوند در این هفته آغاز می‌شود، گفت: در هفته کتاب علاوه بر رونمایی کتاب، نمایشگاه خوشنویسی با موضوع کتاب در کتابخانه عمومی شهر گیان برپا می‌شود.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی نهاوند یکی از برنامه‌های هفته کتاب اجرای طرح «ایل من با من بخوان» است که با حضور عشایر و در چادرها انجام می‌شود، تصریح کرد: طی این برنامه یک بسته فرهنگی شامل نقل داستان، اجرای احکام و برگزاری مسابقات فرهنگی برای عشایر اجرا می‌شود.

امینیان، برگزاری مسابقه کتابخوانی را از دیگر برنامه‌های هفته کتاب عنوان کرد و یادآور شد: مسابقه کتابخوانی از کتاب بیانات مقام معظم رهبری در ارتباط با رژیم اشغالگر قدس و همچنین عملیات طوفان‌الاقصی در فضای مجازی اجرا می‌شود.

رئیس کتابخانه‌های عمومی شهرستان نهاوند یکی از سنت‌های خوب در زمینه مطالعه را برگزاری سنت اهدای کتاب دانست و گفت: امسال کتاب‌های آموزشی مرتبط با کنکور که توسط افراد به کتابخانه‌های عمومی اهدا می‌شود، جمع‌آوری و به نام همان شخص در کتابخانه‌ها نگهداری می‌شود.

وی دیدار با امام جمعه شهرستان، غبارروبی گلزار شهدا، برگزاری جلسه مشترک بین انجمن‌های کتابخانه عمومی شهرستان و تجلیل از خانواده‌های شهدا را از دیگر برنامه‌های هفته کتاب عنوان کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها