یکشنبه ۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۶
داستان‌سرایی ابزاری برای بازاریابی است

خوزستان- نماینده سازمان‌های مردم نهاد اهواز گفت: داستان‌سرایی ابزاری برای بازاریابی و راهی برای ایجاد انگیزه و الهام بخشیدن و ارتباط با دیگران است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در اهواز، سیروس داودی ظهر یکشنبه در نشست قصه‌گویی کسب وکار در جمع مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان داستان‌سرایی را به علت ارتباط با مخاطب مهم دانست و افزود: داستان‌سرایی می‌تواند افراد با پیشینه‌های مختلف را گرد هم جمع کند و احساس مشترک را در آن‌ها به وجود آورد.

داودی داستان‌سرایی را ابزاری برای بازاریابی عنوان کرد و گفت: داستان‌سرایی راهی برای ایجاد انگیزه و الهام بخشیدن به دیگران است تا از این طریق احساسات مخاطب را درک کرده و در یک سطح با آن ارتباط برقرارکنند.

وی با اشاره به روش‌های مختلف قصه‌گویی اظهار کرد: راه‌های مختلفی برای روایت قصه وجود دارد که با توجه به بودجه، هدف و مخاطب می‌توان یکی از روش‌های صوتی (تهیه داستان از طریق پادکست، نمایش رادیویی، یادداشت‌های صوتی)، روش نوشته‌شده (نوشتن داستان به‌صورت پست وبلاگ یا مقاله فردی)، داستان صوتی (ضبط داستان توسط یک فرد) و دیجیتال (رسانه‌های اجتماعی) را انتخاب کرد.

نماینده سازمان‌های مردم نهاد اهواز بیان کرد: داستان‌گویی در کسب‌وکار یک مهارت است که لازم است در کنار آموزش، به صورت عملی نیز تمرین شود زیرا هر کسب‌وکاری برای خود یک داستانی برای گفتن دارد، پس لازم است صاحب کسب‌وکار نحوه صحیح تعریف آن را یاد بگیرد تا در ارتباط با مشتری و جذب آن موفق عمل کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها