دوشنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۱
سالانه 63 کتاب موضوعی دفاع مقدس منتشر می‌شود

زنجان- مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌‌های دفاع مقدس استان زنجان گفت: سالانه 63 کتاب موضوعی دفاع مقدس منتشر می‌شود.

سید شمس‌الدین موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان اظهار داشت: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس وظیفه دارد که برای تحقق فرامین رهبری و تولید آثار مناسب و فاخر در این زمینه در تمامی عرصه‌ها و موضوعات نهایت سعی و اهتمام را با همکاری و مساعدت دیگر مجموعه‌ها، ناشران، نویسندگان، دست‌اندرکاران و صاحبان قلم انجام دهد.

وی ادامه داد: چاپ کتاب و حمایت از ناشران و نویسندگانی که در حوزه دفاع مقدس فعالیت دارند موجب تقویت و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت می‌شود.

موسوی ادامه داد: ترویج فرهنگ ایثار، ازخود گذشتگی و آشنایی نسل جدید با وقایع زمان جنگ با بهره‌گیری از کتاب می تواند تاثیر به سزایی در ارتقای سطح بصیرت و آگاهی جامعه در این حوزه داشته باشد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان با اشاره به اینکه سالانه 63 عنوان کتاب توسط مجموعه فرهنگی حفظ آثار، سپاه و بنیاد شهید در قالب‌های مختلف تولید می‌شود، اضافه کرد: این کتاب‌ها مشتمل بر خاطرات رزمندگان و ایثارگران و همچنین رخدادهای هشت سال دفاع مقدس است.

وی همچنین از تولید ۱۵ فیلم مستند کوتاه، تولید ۲۰ نماهنگ کلیپ و تصویر خبر داد و گفت: در صورت افتتاح باغ موزه شهدا این مستندات در این مکان در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها