پنجشنبه ۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۱
کتاب « ماجرای مصطفی» در ساری رونمایی شد

مازندران-کتاب «ماجرای مصطفی» و «عمو مصطفی» شهید مدافع امنیت در ساری رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) در ساری، استاندار مازندران صبح پنجشنبه در مراسم بزرگداشت هفته دفاع مقدس، گفت: فرهنگ و ارزش‌های دفاع مقدس باید به نسل جوان منتقل شود، نیازمند اتخاذ راهکاری هستیم که بتوان این فرهنگ را به ویژه در نسل نسل جوان و نوجوان جامعه، تبیین کرد.

سید محمود حسینی‌پور با اشاره به اشتیاق فراوان جوانان جامعه برای آگاهی از دستاوردهای دفاع مقدس، اظهار کرد: رزمندگان و فرماندهان دفاع مقدس، از پرچم‌داران این آگاهی‌رسانی محسوب می‌شوند که باید دست به قلم شوند و جامعه را آگاه کنند.

وی تاسی از سیره و منش شهدا را عاملی مهم  در پیشگیری از تهاجم فرهنگی عنوان کرد و افزود: مردم ایران بر اساس پیروی از مکتب عاشورا و قیام امام حسین(ع) در مقابل تجاوز آشکار دشمن بعثی، مقاومت کردند، دشمنی که از حمایت‌های جهانی برای حمله به ایران برخوردار بود.



این مسئول گفت: فرهنگ دفاع مقدس، به معنای ایستادگی در برابر ظلم و استکبار جهانی است که  در هشت سال دفاع مقدس از سوی مردم این سرزمین به نمایش گذاشته شد.

حسینی‌پور با اشاره به اینکه قرار گرفتن جمهوری اسلامی ایران در  مسیر  توسعه و پیشرفت از برکات دفاع مقدس است، تصریح کرد: با تکیه بر توانمندی‌های داخلی و دارا بودن روحیه خودباوری به موفقیت‌های روزافزون دست یافته‌ایم.

به گزارش ایبنا در این مراسم کتاب «ماجرای مصطفی» و «عمو مصطفی» داستان زندگی شهید «مصطفی نوروزی» از شهدای مدافع امنیت در ساری رونمایی شد. «عمو مصطفی» برای گروه سنی نوجوان و «ماجرای مصطفی» برای گروه سنی بزرگسال توسط «حجت‌الاسلام محمدعلی رضاپور» نوشته شده و  توسط انتشارات «متن و بطن» منتشر شد.



مصطفی نوروزی از شهدای مدافع امنیت اسفندماه سال 1399 در حین انجام ماموریت در دریای عمان به شهادت رسید.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها